hrc3035 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har noe spørsmål angående altibox.? Jeg har alibox modulen i mitterste etasje, den har utak for 2 tv samt 1 data. Istendefor å lage ny koblinger rundt om i huset for å plugge inn kabel, hva kan du bruke, har sett litt på homeplugg, men er denne god nok?? kan jeg bruke dette , feks utak på nede i alibox modulen og så utak i 3 etasje og rett i dekoderen til tv, blir det bra nok bånnbredde. Og igjen er det mulig og splitte det ene data utaket i aliboxen til 2 data utak?? Kort forklart jeg ønsker flere tv utak, samt flere data utak.. Noen som har erfaring med dette.... Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Splitte data uttakene er ikke noe problem da bruker du bare en switch. Men jeg tror ikke du kan det med tv uttakene....men er litt usikker der. Snabelen Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du kan fint bruke switch både på TV-portene og Data-portene, så lenge du ikke blander de to. Dvs at du må ha en egen switch til TV, og en egen til data, og respektive enheter må kobles på rett switch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå