zlinky Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Hvis du helt ukritisk adder alle personer du kommer over (facebookfriendwhore) må du regne med å bli venn med et par politi/pedofile/innbruddstyver/morradi/etc... Ser ikke helt problemet ditt. Har du noe å skjule, så unfriend henne da vel, du får ingen dype og varige sår i sjelen av å få en venn mindre på face... Personlig ser jeg ikke noe problem med hverken NAV eller politi på facebook, men NAV har kanskje noen interne problemer de bør ta tak i før de lar de ansatte sitte på face hele dagen. Endret 24. november 2009 av zlinky Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Tråden er blitt flyttet. MVH KVTL Endret 24. november 2009 av KVTL Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Episk tråd, meget godt eksempel på hvorfor det bør komme aldersgrenser på Facebook/diskusjon.no... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan nesten se ut som Xp3ri3nZ har brukt morgenkvisten til å røyke på seg en heftig noia. Får bare håpe at diskusjon.no ikke gir hans ip-adresser og hemmelige meldinger til hun som ikke eksisterer - men er politi på facebook. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) - ikke ta'n, kanskje det er snutn! - ååå fyyy faaaan .. Odd og Geir på Facebook. Endret 24. november 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 hehe ja flaks eg er under den kriminelle lavalderen, er 13 år i dag hipp hurra, alt dette va bare tull å tøys. Amen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Å nei dæsken døtte og søren klype meg i nippelen, der lurte du oss jammen godt, hva? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ikke bare det, trådstarter har vært medlem av forumet siden han var 6 1/2 år gammel. @Rookie_NO: Støttes. Endret 24. november 2009 av Bolson Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Hehe ja dåkke trur meg jo ikke uansett så sånn e nå det! jaja håpe dåkke fekk noge underholdning i dag da! Kjekt det! Verden hadde jo vert litt kjedelig uten sånne løgnasa som meg Hvis du helt ukritisk adder alle personer du kommer over (facebookfriendwhore) må du regne med å bli venn med et par politi/pedofile/innbruddstyver/morradi/etc... Ser ikke helt problemet ditt. Har du noe å skjule, så unfriend henne da vel, du får ingen dype og varige sår i sjelen av å få en venn mindre på face... Personlig ser jeg ikke noe problem med hverken NAV eller politi på facebook, men NAV har kanskje noen interne problemer de bør ta tak i før de lar de ansatte sitte på face hele dagen. Eg vett ikke om du fekk det med deg, men eg blei venn med hu pga me hadde fellesvenner, så trudde eg at eg kjente hu. Og profil bilde gjorde det ikke bedre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hehe ja flaks eg er under den kriminelle lavalderen, er 13 år i dag hipp hurra, alt dette va bare tull å tøys. Amen Og med det stenges tråden. Hvis dette var tull anbefales trådstarter sterkt å vurdere om han ønsker en fremtid på forumet. I så fall bør han unngå slikt. Trolling er i strid med retningslinjene. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg