Xp3ri3nZ Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Lite nødvendig å gi ut fullt navn o.l. om personen. Et innlegg endret. Fult navn? Hun eksiterer ikke i real life, har flere kompisere som sier det ja! Hun skriver aldri noe hun bare slettet innleget. Grunnen til eg ble venn med hun var at vi hadde fellesvenner å ja lettlurt. visst dere ser på profilen så skriver mangen hvem er du? Ingen svar Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Her er hva som står på forsiden på profilen xxxxxxx xxxxx polti du? I går kl. 20:20 · Kommenter · LikerLiker ikke · Se vegg-til-vegg Skriv en kommentar ... xxxxxx xxxxxx kem du e? 14. november kl. 01:09 · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... Nylig aktivitet yyyy og xxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy og xxxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... 2 liknende hendelser yyy og xxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy ogxxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... xxxx xxxxx kem du e? 6. november kl. 14:16 · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... Nylig aktivitet yyyog xxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy og xxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... 7 liknende hendelser yyy og xxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy og xxxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy og xxxxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy og xxxxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy og xxxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy og xxxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... yyy og xxxxx er nå venner. · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... xxxxx xxxxx Kem du e ? 23. oktober kl. 15:02 · Kommenter · LikerLiker ikke Skriv en kommentar ... xxxxxx xxxxxxx Kem e du? 22. oktober kl. 12:51 · Kommenter · Liker Har sensurert navna med xxx Endret 24. november 2009 av KVTL Sensurert navn Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan kan politiet hacke facebooken din? Det skal ganske mye til for at noen i politiet hacker noe med passord, da kun i alvorlige tilfeller og ikke en random fjortis på facebook. Og om de har gjort det, er det en grunn, men jeg har mine tvil. Politiet bruker facebook og andre nettsamfunn aktivt til å etterforske, så om du har gjort noe ulovlig eller lagt ut bilder av noe alvorlig så skal du ikke se bort fra at politiet er innom profilen din. Ikke forvent at innternett er et fristed der politiet ikke kan nå deg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er lett å sjekke om noen i Norge heter noe nomore.... Men kan ikke helt skjønne hvordan du hvet at hun er politi. Og jeg forstår heller ikke problemet, så lenge brukern ikke kan gjøre ting vanlige brukere ikke kan. Det blir jo som å nekte politiet å gå rundt på gata... Åh? Lett? Og sikkert? Flott. Gi meg oppskriften Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette kan jo like gjerne være en falsk profil? Noen som synes det der moro når folk blir litt paranoide... Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Hun har nok ikke hacket profilen min, eg så ble paranoid sikker, kan ver eg huske feil med innboksen. Men hun er purk det er så og si bekreftet alle i skriver om det i mine venner på facebook. Nav er jo og på facebook får å sjekke om du er fks får å sjekke om du er Alene mor med 2 barn, så går dei inn på facebook så stor du oppført som samboer så er du bustet! Men da er det vell som regel visst du har åpen profil, trur ikke dei går så langt som å prøve å legge deg til som venn. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 At NAV/forsikringsselskap/arbeidsgiver er inne og ser på åpne opplysninger er ikke det samme som at Politiet har en konto der for å drive etterforskning. Hele saken tar helt av, uten grunn. Og så vidt eg kan se i denne tråden finnes det ingen bevis for at hun er politibetjent. Dette er ren heksejakt. Millioner av fluer kan ikke ta feil, dritt smaker godt? Tror ikke det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sikkert bare en kompis som vil skremme dere, eller en eller annen som har lagd en falsk profil. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Xp3ri3nZ på tur ned etter noen gram hasj eller? du er faen meg mer paranoid en de fleste under kontrakulturforumene på NFF Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er lett å sjekke om noen i Norge heter noe nomore.... Men kan ikke helt skjønne hvordan du hvet at hun er politi. Og jeg forstår heller ikke problemet, så lenge brukern ikke kan gjøre ting vanlige brukere ikke kan. Det blir jo som å nekte politiet å gå rundt på gata... Åh? Lett? Og sikkert? Flott. Gi meg oppskriften Værsågod http://www.ssb.no/navn/ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ja jøss, med de HARDE bevisene du har der "alle vett"....så MÅ jo det stemme. Fordi alle forteller jo sannheten på facebook..fins ikke en enaste "lure profil" der....PS Jeg er egnetlig Kongprins Håkon.... Kronprins Håkon i såfall. Heller derimot mer mot Haakon. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er lett å sjekke om noen i Norge heter noe nomore.... Men kan ikke helt skjønne hvordan du hvet at hun er politi. Og jeg forstår heller ikke problemet, så lenge brukern ikke kan gjøre ting vanlige brukere ikke kan. Det blir jo som å nekte politiet å gå rundt på gata... Åh? Lett? Og sikkert? Flott. Gi meg oppskriften Værsågod http://www.ssb.no/navn/ Den siden er nok ubrukelig til å sjekke om det er noen som heter et spesielt navn. Den sier bare at det er "3,2,1 eller 0" som har det navnet man søker på, og det kan jo bety alt fra 0-3. Søker jeg på meg selv så vil jeg ikke eksistere ifølge deg Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Værsågod http://www.ssb.no/navn/ Eg var jo redd for at du skulle henvise til telefonkatalogen Tror du bør sjekke kildene dine bedre. SSB oppgir ikke at det er ingen som heter akkurat dette i Norge, av personvernhensyn(ref Om statistikken). Så du kan fint hente ut info om hvor mange(over 4) som heter noe, men i det øyeblikket det er få(3 eller færre) så oppgir kun SSB at det er 3, 2, 1 eller 0 som heter akkurat dette. Med andre ord, du kan ikke bekrefte at ingen heter et spesifikt navn med den kilden der. I tillegg så kommer forskjellige skrivevarianter, mellomnavn o.l. Kanskje noen har endret litt på navnet sitt på facebook nettopp for å unngå heksejakter osv? Lenke til kommentar
GA Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hehe, utrolig morsom tråd! Elsker når folk beviser ting med at "alle sier det". Alle sa at jorda var flat også, stemte ikke for det. Dette høres ut som et klassisk tilfelle av en falsk profil, og en utrolig paranoid person. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Alternativt kan du sjekke skattelistene... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Google og litt kløkt er en fin ting for å sjekke om folk er legit. Har aldri feilet meg, hvertfall. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hverken Brreg, skattelister eller Google kan med sikkerhet si om en person er falsk eller ekte. Vi snakker kun om indikasjoner, ikke bevis. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hun eksisterer ikke i virkeligheten, men er purk? Høres litt nifst ut det der, ja. Kanskje noe for Tv Norge? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Om det skulle være ein politietterforskning der Facebook vart tatt i bruk, kva er problemet med det? Politiet har tilgang til det meste av data om oss, kvifor skulle dei ikkje kunne bruke Facebook? Diskusjon.no kan og rapportere ting til Politiet dersom det er av svært alvorlig art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg