Xp3ri3nZ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei eg fant ut i går at ei eg er venn med er politi, hun har blitt venn med mangen av mine venner og. Vi har rett og slett blitt lurt. Hun har bare et bilde av puppene sine som profil bilde og har aldri skrevet noe i status eller noe. Eg føler meg lurt og er litt forbanna. Har politiet lov til å gjøre dette? Etter eg skrev at hu var politi på veggen hennes så slettet hun innlegget i dag tidligt nå hun kom på jobb. Eg hadde 5 nye i innboksen i går, gadd ikke lese det får det var noe gruppe meldinger å litt reklame, men i dag nå eg logget inn så viste det at eg bare ha 2 nye i innboksen, altså at noen har vert inne på profilen min og lest i innboksen. Hvor mye tilgang har politiet på facebook? Har dei tilgang til profilen vårs? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Så du føler deg lurt at det egentlig ikke var ei lett dame som viser seg naken til alle? Hvordan VET du at hun/profilen er fra politiet? Og ikke si "en jeg kjenner sa det"... Og nei, de har ikke tilgang til kontoene deres. De har like mye tilgang som en vanlig bruker, med mindre noe ulovelig skjer (som at du sier du skal drepe alle på skolen), så kan de kontakte Facebook og dermed få tilgang. Endret 24. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 @Xp3ri3nZ: En person som jobber som politi har da akkurat samme rettighetene til å være på Facebook som du har. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei eg fant ut i går at ei eg er venn med er politi, hun har blitt venn med mangen av mine venner og. Vi har rett og slett blitt lurt. Hun har bare et bilde av puppene sine som profil bilde og har aldri skrevet noe i status eller noe. Eg føler meg lurt og er litt forbanna. Har politiet lov til å gjøre dette? Etter eg skrev at hu var politi på veggen hennes så slettet hun innlegget i dag tidligt nå hun kom på jobb. Eg hadde 5 nye i innboksen i går, gadd ikke lese det får det var noe gruppe meldinger å litt reklame, men i dag nå eg logget inn så viste det at eg bare ha 2 nye i innboksen, altså at noen har vert inne på profilen min og lest i innboksen. Hvor mye tilgang har politiet på facebook? Har dei tilgang til profilen vårs? Er ordet paranoia et kjent ord for deg ? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva med å skaffe seg bevis? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hun har bare et bilde av puppene sine som profil bilde Hmmm... Det høres ut som en fortryllende betjent. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvorfor ble du venn med vedkommende om dere faktisk ikke er venner? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 nomore er jo kult å ha flest venner på Facebook. Det vet jo alle Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Alle vett at hun er det, du ser det på profilen! Visst det sko ver noe tvil gå inn å sjekk profilen da *** *** er navnet. Det er ingen i norge som heter det og 50 av mine venner er venner med hu men ingen kjenner henne. Hun har klart og bli venn med noen så har andre sett at dei har felles venner, derfor har folk trykka accept når hun vill bli venn. Og hvorfor slette hun det eg skrev på veggen hennes da? i 8 tiden i dag tidligt. Hun har aldri skrevet noe i sinn profil på 1 år, men er aktiv hun legger til venner helle tiden, og ja det er ikke helt A4 venner får å si det sånn. Hun er medlem i disse gruppene Redd Amstaffen Majlo, Stop the usage of dogs as live bait for sharks!, SUPPORT BANDIDOS MC STAVANGER NORWAY, Eg vett hun er det så derer kan tro meg eller ikke, det er ikke det som er poenget det som bekymrer meg er at politiet skal overvåke facebook! Reine Sovjet dette her. Endret 24. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei eg fant ut i går at ei eg er venn med er politi, hun har blitt venn med mangen av mine venner og. Vi har rett og slett blitt lurt. Hun har bare et bilde av puppene sine som profil bilde og har aldri skrevet noe i status eller noe. Eg føler meg lurt og er litt forbanna. Har politiet lov til å gjøre dette? Etter eg skrev at hu var politi på veggen hennes så slettet hun innlegget i dag tidligt nå hun kom på jobb. Eg hadde 5 nye i innboksen i går, gadd ikke lese det får det var noe gruppe meldinger å litt reklame, men i dag nå eg logget inn så viste det at eg bare ha 2 nye i innboksen, altså at noen har vert inne på profilen min og lest i innboksen. Hvor mye tilgang har politiet på facebook? Har dei tilgang til profilen vårs? Hva har hun lurt dere med? Har hun påstått spesifikt at hun ikke er politi? Jeg forstår ikke helt hva du har blitt lurt med? Hvorfor skulle politiet sjekke innboksen din? Tror nok det er større kjangs for noen i familien har sjekket facebook innboksen din enn at det er politiet... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette er jo ikke akkurat undercover, vil heller sammenligne det med at politiet faktisk tar en titt ut på gata av og til for å se om det skjer noe. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvorfor ble du venn med vedkommende om dere faktisk ikke er venner? Hun har bare et bilde av puppene sine som profil bilde Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lite nødvendig å gi ut fullt navn o.l. om personen. Et innlegg endret. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 nomore er jo kult å ha flest venner på Facebook. Det vet jo alle Det er det som er så tåpelig med facebook. Dvs, ikke med facebook, men med bruken av den. Hvorfor skal man legge til en venn av en venn som man aldri har snakket med, bare fordi noen man kjenner kjenner vedkommende? Slike forespørsler, og fra folk eg såvidt har truffet, takker eg fint nei til. Er eg en surpromp? Kanskje det. Når det gjelder selve temaet her så ser eg ikke problemet, ei heller grunnlag for mistanken. - Kan du ikke bare fjerne henne som en venn? - Hvorfor tror du at hun er politi? - Hvorfor skulle ikke en politibetjent ha lov til å ha en konto på facebook? - Hvordan kan du vite at ingen i Norge heter akkurat dette? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så hun er medlem av noen åpne grupper, hva er problemet? Hva har hun lurt dere med? Har hun påstått at hun ikke er politi? Jeg vil påstå at du er en smule naiv som automatisk godkjenner en venn-invitasjon fordi hun har et utfordrene profilbilde. Lett(lurt)? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er lett å sjekke om noen i Norge heter noe nomore.... Men kan ikke helt skjønne hvordan du hvet at hun er politi. Og jeg forstår heller ikke problemet, så lenge brukern ikke kan gjøre ting vanlige brukere ikke kan. Det blir jo som å nekte politiet å gå rundt på gata... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jo, folk som har politiembete som yrke kan jo ikke bli bedt om å holde seg unna kontaktsider på fritiden sin. De er jo mennesker slik som alle andre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Alle vett at hun er det, du ser det på profilen! Visst det sko ver noe tvil gå inn å sjekk profilen da *** *** er navnet. Det er ingen i norge som heter det og 50 av mine venner er venner med hu men ingen kjenner henne. Hun har klart og bli venn med noen så har andre sett at dei har felles venner, derfor har folk trykka accept når hun vill bli venn. Og hvorfor slette hun det eg skrev på veggen hennes da? i 8 tiden i dag tidligt. Hun har aldri skrevet noe i sinn profil på 1 år, men er aktiv hun legger til venner helle tiden, og ja det er ikke helt A4 venner får å si det sånn. Hun er medlem i disse gruppene Redd Amstaffen Majlo, Stop the usage of dogs as live bait for sharks!, SUPPORT BANDIDOS MC STAVANGER NORWAY, Eg vett hun er det så derer kan tro meg eller ikke, det er ikke det som er poenget det som bekymrer meg er at politiet skal overvåke facebook! Reine Sovjet dette her. Ja jøss, med de HARDE bevisene du har der "alle vett"....så MÅ jo det stemme. Fordi alle forteller jo sannheten på facebook..fins ikke en enaste "lure profil" der.... PS Jeg er egnetlig Kongprins Håkon.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det gjør vel ingenting om hun er fra politiet om du ikke gjør noe ulovlig? Om du gjør noe ulovlig og legger ut bevis for det på Facebook, bør du heller fundere på andre ting i livet enn å finne ut hvem som er hva på Facebook. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Morsom tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg