nebrewfoz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan ikke være noen enkel jobb akkurat! Enten blir han dagens helt for å ha reddet presidenten, eller han skyter en stakkars kjerring som bare skulle vaske vinduet eller whatever.. Det forsvinner vel et hundretalls personer i Norge hvert år ... Kanskje noen av dem har vasket vinduer på feil sted til feil tid? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette får meg til å lure på hvilket mandat skarpskytterne som beskytter presidenten har. Scenario: En skarpskytter ligger på taket av en bygning når kortesjen passerer. Han scanner bygningen på andre siden av gaten når han får øye på et vindu som åpner seg på gløtt og noe langt, tynt som stikker ut og peker i retning av presidentens bil. Hvis dette er en assassin har skarpskytteren vår kun sekunder på seg til å reagere. Hva gjør han? Kan ikke være noen enkel jobb akkurat! Enten blir han dagens helt for å ha reddet presidenten, eller han skyter en stakkars kjerring som bare skulle vaske vinduet eller whatever.. Hehe tenkte på akuratt det samme Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Noen kommer til å prøve på et eller annet for å komme i VG. Gi Obama en lusekofte eller noe. "Kom med lusekofte, ble skutt" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ja, hva skjer hvis jeg stiller meg foran et av disse vinduene med et videokamera da? blir jeg skutt? Og i så fall, hva skjer da? Blir snikskytteren stilt for retten, eller blir det rettferdiggjort fordi jeg "provoserte det fram" eller noe sånt? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis skarpskytterene ser noe mistenkelig, melder de nok ifra, så sendes det mannskap opp for å skjekke hva som skjer, ser skarpskytteren at den mistenkelige tingen/personen blir enda mer mistenkelig, er det nok opp til skarpskytteren å løse saken... (Sånn foregår det hvertfall i mitt hode, men hva vet jeg, jeg jobber verken i politiet eller secret service ) Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Det beste er å gjemme seg på forhånd i en lufteluke og ha en koffert med våpen du skrur sammen - har jeg hørt...... Du ser aldri mistenkelig ut med koffert. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har selv kontor 1 kvartal unna "Grand Hotel-kvartalet", skal bli spennende å se hvor mye leven/lockdown av området det blir de dagene... Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi får håpe du har ren rulleblad Rundt 3000 mennesker downtown skulle vandelsjekkes av Politiet sa de på dagsnytt nhu... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Har selv kontor 1 kvartal unna "Grand Hotel-kvartalet", skal bli spennende å se hvor mye leven/lockdown av området det blir de dagene... Dere kommer til å bli stengt inn bak jernring og sjekket av PST. Så det på nyhetene i dag at de måtte oppgi hvem som skulle være på jobb. Kanskje også datatrafikken opp mot serverne til diskusjon.no blir sjekket? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva skjer hvis en av vaktene til Obama skyter og dreper en ved et uhell? De kunne kanskje tro at vedkommende var en trussel, men var ikke det alikevell... Vil Obama passe godt på vakten, eller blir han arrestert? Og hvis jeg hadde jobbet i det sikre området, og pga et eller annet tull på rullebladet ikke fått lov til å jobbe den dagen, hadde Obama eller staten betalt meg for den dagen? Eller måtte jeg bare ha funnet meg i å tape de pengene fordi Obama er på besøk? Og Obama er helt sikkert bevæpnet, hva hvis han drar frem gunnern og skyter noen, hvem som helst. Hva vil skje? Har han diplomatisk immunitet, eller vil han da bli arrestert? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har selv kontor 1 kvartal unna "Grand Hotel-kvartalet", skal bli spennende å se hvor mye leven/lockdown av området det blir de dagene... Dere kommer til å bli stengt inn bak jernring og sjekket av PST. Så det på nyhetene i dag at de måtte oppgi hvem som skulle være på jobb. Leste dette, får vel følge med i spenning på om "Hotel Cæsar" er innenfor sonen eller ikke Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Og Obama er helt sikkert bevæpnet, hva hvis han drar frem gunnern og skyter noen, hvem som helst. Hva vil skje?Har han diplomatisk immunitet? Ja Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Strengt tatt har vel alle som kommer med Air Force One diplomatisk immunitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå