Beanie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hva mener gutter er jenters største feil, og omvendt? :wink: utropstegn fjernet av moderator. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 vet ikke jeg men din er at du bruker for mange utropstegn Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 lufen: Hmm.. ikke akkurat et sakrelatert argument eller utsagn i det hele tatt du kom med!? :wink: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 lufen:Hmm.. ikke akkurat et sakrelatert argument eller utsagn i det hele tatt du kom med!? :wink: joda "vet ikke" var jo akkurat til ontopic Lenke til kommentar
sete Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vår svakhet er at vi faller altfor lett for jenter. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vår svakhet er at vi faller altfor lett for jenter. nesten så jeg kunne sakt det selv Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 nesten så jeg kunne sakt det selv He he.. sjarming Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jenter har helt annen humor enn det gutter har. Så de syntes at vi er dumme når vi ler av noe. De ler hvis du sier en liten feil. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jenter har helt annen humor enn det gutter har. Så de syntes at vi er dumme når vi ler av noe. De ler hvis du sier en liten feil. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jenter har helt annen humor enn det gutter har. Så de syntes at vi er dumme når vi ler av noe. De ler hvis du sier en liten feil. Japp.. er sånn på ungdomsskolen veitu Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hva mener gutter er jenters største feil, og omvendt? :wink: Jenter prater alt for mye om kjedelige ting. Som f.eks TV-serier som buffy og charmed... herregud for noe søppel. De bruker alt for lang tid på badet, og det er masse hår i sluken, som de IKKE tar opp etter seg. Ivertfall samboeren min.. hehe. Men ellers har vi det fint sammen Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 EYH! Buffy og Charmed er faktisk tøft! :wink: Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 EYH! Buffy og Charmed er faktisk tøft! :wink: Erhm.. Nei! Smaken er som baken? Sopranos er ganske tøft, faktisk en av de få tv-seriene jeg har fulgt med på... Family Guy er heller ikke så ille. Har lært dama til å like Sopranos, så det er kanskje håp for deg også Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jenter (ikke damer) er dumme. Sånn har iaffal jeg erfart det. Merkelig at når en spør en jente om hvor mange pi-desimaler hun vet, så si er hu at hu ikke vet. Vi spør om hun vet hva pi er, og hun svarer "3,14" (noen svarer også "aner ikke" på det spørsmålet også). Spør så om hun ikke en gang kan ett desimal og hun svarer "jo, 14". Dette har jeg prøvd ut med mange forskjellig jenter, og resultatene er stort sett de samme. Merkelig at jenter skal være så utrolig dårlige i geografi også. Også er det heelt blanke når det gjelder logikk - for ikke å snakke om PC-er. Hardware.no's kvinner: Ikke føl dere støtt av mitt utsagn, men sånn er det faktisk her jeg bor. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hardware.no's kvinner: Ikke føl dere støtt av mitt utsagn, men sånn er det faktisk her jeg bor. I The Matrix? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 I The Matrix? Ja, der også. Tenker mer på skole og nærområde, though. Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Også er det heelt blanke når det gjelder logikk - for ikke å snakke om PC-er. Hardware.no's kvinner: Ikke føl dere støtt av mitt utsagn, men sånn er det faktisk her jeg bor. Jo har ei på jobben som er så satans dum at det ikke skulle vært mulig. Hun er norgesmester i å ikke tenke logisk...helt villt. Det plager meg noe så inni .....***** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå