Deilemark Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei, jeg har en pc som skrur seg av når jeg spiller spill, spille kommer på samme, den bare skrur seg av på alle, Det kan ta lang tid det kan går fort. Noen dager skjer det ikke, noen dager sjer det en par ganger, og dager som i dag sjer det hele tiden. Jeg aner ikke hva som er feil, tenkte det var at prossesorn ble varm, så jeg lasta ned noen få programer som målte varmern, og logget det... Ga lite resultar, den hadde helt ok varme når det skjer.. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Hjelp, all hjelp søkes uansett hvor dom løsningen er. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 OCCT Kjør PSU-test, slår den seg av da? Dette vil lage maskinen din så varm som noe annet noen sinne kan. Lenke til kommentar
Deilemark Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg takker for forsøket, men funka ikke. Så da tror jeg ikke at det er at den blir for varm. Noen andre som har nå forslag?? Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du har vel ikke ACE RAW DEAL psu? Hadde samme problem med en maskin med denne psu'en.. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det är merkligligt lite du skriver om din hardware spec før att få hjelp.. Lenke til kommentar
Deilemark Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Anner ikke helt hva jeg har, har ikke så mye peiling egentlig Så jeg lasta opp ei DxDiag fil, tror alt står der, viss ikke si i fra så skal jeg finne ut av det Har en ADM Phenom 9750 Quad-Core prossesor DxDiag.txt Endret 25. november 2009 av Deilemark Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 -da syns jag du ska sjekke om det er støv i vifta till skjermkort og om det roterer. -sjekk att alla kabler sitter ordentligt og hardwaren og.. -du kan teste rambrikkorna før feil med http://www.softpedia.com/get/Tweak/Memory-...k/MemTest.shtml Lenke til kommentar
Deilemark Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 -da syns jag du ska sjekke om det er støv i vifta till skjermkort og om det roterer.-sjekk att alla kabler sitter ordentligt og hardwaren og.. -du kan teste rambrikkorna før feil med http://www.softpedia.com/get/Tweak/Memory-...k/MemTest.shtml Sjekka vifta, går som ei klokke, alt sitter og alle drivere er uptodate. Ramen funka fjell også :S Så i følge sjekker og sånt så er pcn som ny, så fatter ikke offer detta skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå