int20h Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Rykter sier at Apple-tablet blir utsatt – kommer trolig med OLED-skjerm. Les mer Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hele tablet'en er jo et rykte.. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Hele ryktet er jo en reklamekampanje.. Endret 24. november 2009 av Dummst Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Uansett om det er planlagt eller ikke, tror eg Apple får en stor tjeneste fra alle ryktene. Det er ikke så mye oppmerksomhet fra markedet rundt tablets enda, og hvis de vil det skal bli en suksess (spesielt med "apple-tax") så hjelper det sannsynligvis ikke å lansere noe som ingen har hørt om. Takket være reklamen er det endel forbrukere som drømmer om den, miks stor forventning med gode reviews (når den først kommer) fra et godt kjent firma som leverer kvalitet? Da kan det bli suksess i mainstream. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 1600$ blir vell i dyreste laget for en tablet Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke så lenge det står Apple på den. Fanboysa sluker slikt rått uansett pris. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 1600$ blir vell i dyreste laget for en tablet Jo, men det er et interessant produkt, ikke fordi jeg nødvendigvis vil ha den, men fordi det antakelig bringer mer tablets på markedet, og det vil jeg ha. AtW Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette blir jo en teknologi som det vil være enkelt å kopiere for andre med normale priser. En sånn med funksjonalitet som multi-fjernkontroll inkludert hadde vært kjekt til mitt bruk. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Gleder meg veldig til denne kommer ut Hvis apple legger så mye penger og arbeid inn i denne som det ser ut til så blir dette dritbra Det eneste jeg er skeptisk til er hvis apple velger å lage dette til en overdimensjonert ipod touch og ikke som en underdimensjonert macbook Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Modbooken går jo til 6000 kroner om dagen. Syns ikke det er så ille? Lenke til kommentar
Lewinator Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Gleder meg virkelig til å få skjekket denne - den var kanskje litt i dyreste laget men tror kanskje dette kan bli en slager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå