Talker Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg tenkte jeg skulle bestille pc'n min nå, men ser at den er ingen, og da mener jeg ingen, som har hd5850 på lager. Er ganske lang leveringstid også. Hvorfor? Har ikke sett noe slikt før jeg. Ikke ser jeg andre kort i samme klasse heller? Hvilke alternativer har jeg? 5850 var igrunn perfekt mtp ytelse og prisnivå. Ingen som har et pent brukt et da? EDIT: Leste nå tråden ved min side som omhandler ca. det samme. Og 2 4770 er jo forsåvidt interessant. Men er jo ikke alle spill der dette faktisk vil gi bedre ytelse? Klarer alle spill å bruke kort i crossfire? Uansett så er det litt dumt å bruke opp 2 porter allerede nå. Forresten. Kan jeg bruke minn høyteknologiske ATI Radeon 9700pro på en ny i7 rigg? Sånn inntil jeg får tak i noe bedre? Endret 24. november 2009 av Talker Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) 5850 er splitter nytt og det nest mest populære produktet på prisguide. Det yter endel prosent mer enn 48 serien og koster ikke spesielt mye mer. Selvfølgelig er det mange som vil kjøpe det kortet. Endret 24. november 2009 av Thor. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg vurderer selv CF, men det er ikke alle spill som støtter det ;/ pluss at det kommer til å koste litt mer ettersom du velger crossfire. Foreksempel 5770x2. Håpet på jeg kunne funnet et brukt skjermkort som takla WoW perfekt foreløpig ;/ Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Det er ikke mulighet for å bruke et gammelt agp-kort på et Asus P5T v2 deluxe vel? Hadde jeg bare fått satt sammen ei maskin, også heller venta på go'kortet. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Så lenge hovedkortet ikke har en AGP-port så er det ikke mulig nei. Og det regner jeg ikke med at P5T har? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er vell P6T du mener med Core i7 I så fall, nei, AGP logikken i nordbrua har reist for mange herrens år siden hos Intel, siste som hadde den inne var i LGA 775 og VIA... Hvor kun ASRock var en interressant kandidat for dette med både PCI-E og AGP på samme kort. Så du må nok vurdere ett superbillig skranglete PCI-E kort fra Nvidia eller ATi om du absolutt vil ha start NÅ! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 T.o.m de billigste kortene kan måle seg med gode gamle Radeon 9700 Pro (som er fra 2002). Så om du kjøper et kort til et par hundrelapper som en midlertidig løsning, så burde det jo ikke være store ekstrautgiften. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Det ble et kort til 230,- Må ha oppstart nå ja.. er spendt. Ikke kjæpt meg pc på 6år nå Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dersom pc-en din er så utdatert er det bare å glede seg! Lenke til kommentar
Talker Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 i7 920, og ssd disk skal bli arti å prøve Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 TSMC er nok den stooore synderen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå