Gå til innhold

Hvor har alle skjermkortene blitt av?

Talker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle bestille pc'n min nå, men ser at den er ingen, og da mener jeg ingen, som har hd5850 på lager. Er ganske lang leveringstid også. Hvorfor? Har ikke sett noe slikt før jeg.

Ikke ser jeg andre kort i samme klasse heller? Hvilke alternativer har jeg? 5850 var igrunn perfekt mtp ytelse og prisnivå. Ingen som har et pent brukt et da? :p

EDIT: Leste nå tråden ved min side som omhandler ca. det samme. Og 2 4770 er jo forsåvidt interessant. Men er jo ikke alle spill der dette faktisk vil gi bedre ytelse? Klarer alle spill å bruke kort i crossfire? Uansett så er det litt dumt å bruke opp 2 porter allerede nå.

Forresten. Kan jeg bruke minn høyteknologiske ATI Radeon 9700pro på en ny i7 rigg? Sånn inntil jeg får tak i noe bedre?

Endret av Talker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vell P6T du mener med Core i7 :p

I så fall, nei, AGP logikken i nordbrua har reist for mange herrens år siden hos Intel, siste som hadde den inne var i LGA 775 og VIA...

Hvor kun ASRock var en interressant kandidat for dette med både PCI-E og AGP på samme kort.

Så du må nok vurdere ett superbillig skranglete PCI-E kort fra Nvidia eller ATi om du absolutt vil ha start NÅ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...