R1ncewind Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har lett etter dette spillet i årevis. Husker ikke spillets navn, og dermed sliter jeg ekstremt med å finne det ut. Hadde vært fantastisk hvis noen her inne fra "dos tida" hadde dette navnet lagret ett sted i hjernen, og stilte seg positiv til å videreformidle denne informasjonen Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan det være Boulder Dash? (evnt clone av det) Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 ser hverken bomber eller skatter på bildene av boulder dash mener spillet ble sett ovenfra og ned. og grafikken var av gamlere type. Tror jeg spilte dette spillet på en 386 ca i 93-94 eller noe sånt. Kjøpemeny i mellom rundene. større gullhakke = fortere graving gjennom berget. Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 spiller 1 begynte øverst i venstre hjørne, og spiller 2 nederst til høyre. usikker på om det var mulighet for flere enn 2 spillere. Lenke til kommentar
Dbsnike Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 tror man kunne spille fire. det var dritfett. jeg og kompisen min spillte det masse. var sånn man kjøpte sykt mye rare våpen og ting mellom kampene sant? husker ikke hva det het. tror mappa jeg hadde det i het mines... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vet en nyere versjon av Boulder Dash eller hva det het heter iallefall Diamond Caves. Er kommet Diamond Caves 3 nå tror jeg. Mamma var betatester på 1a og 2a Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 ikke diamond caves heller nei :/ Dbsnike tror jeg derimot kanskje forstår hvilket spill jeg mener, men hvis det het bare mines, blir det uhyggelig (iallefall med mine google ferdigheter)vanskelig å finne. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 har du sett på denne lista? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bomberman_games Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 spillet er ikke en bomberman klone på den måten. man hakker seg hovedsakelig gjennom steinveggen med hakker, og bruker bombene og resten av de snedige fyrverkerilignende våpnene man kjøper mellom rundene, til å ta knekken på motspilleren med. ingen andre bonuser fås i løpet av rundene annet en alle skattene man plukker opp. Disse blir omgjort til penger som man bruker på flere midler til å utslette motstanderen med i neste runde osv. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Dette husker jeg også. Husker at alle de forskjellige våpnene var så fete. Det var så mange. Husker at HUD'en var til høyre på skjermen. Og så styrte man små menn. Var det ikke noe sånn fengselsgreier? Mener det var noe sånt. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 kan det være dette du ser etter?: http://www.abandonia.com/en/games/636/Mine+Bombers.html Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 JAAAA =D *blir overveldet og tvers gjennom lykkelig* tusen millioner takk til alle som har prøvd å hjelp meg, men spesielt til awesom-o, som virkelig lever opp til navnet sitt =) Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Der har du en gammel kjenning. Tenkte ikke over det spillet når jeg leste dette, men må si at jeg jo kjenner det godt igjen når det nevnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå