Kranjcar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Tenkte å kjøpe meg selv en førjulsgave i form av ny mobil! Men jeg trenger litt hjelp. Her er noen kriterier: - Bra musikkspiller - Stor og bra skjerm (slik at det går ann å se på serier, filmer etc.) - Stor lagringsplass Har kontantkort. Helst ikke over 2000,-. Gjerne mindre også. Kamera og slikt er ikke viktig. Noen tips? Endret 24. november 2009 av Kranjcar Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Eneste som jeg kan komme på nå, er vel W995 (tviler på den koster på grensa med 2000kr) Ellers har du dog de modellene under som W7xx, men de kjenner jeg faktisk ikke til, så jeg tør ikke å si noe om de. Utifra min erfaring, så syns jeg SE leverer best på musikk. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tror du sliter med og finne en til under 2k. Men kanskje e52 kan være vært en titt: https://prisguiden.no/produkt/110858 Jeg sitter med en nå og er veldig fornøyd! Den har mulighet til spotify, SDHC minnekort, har en relativt bra skjerm (kan selvfølgelig ikke måle seg med størrelser som touchskjermmobiler, men den er lyssterk og bra farger. Robust bygd, bra støtte for epost, ett godt tastatur og er liten, tynn og har 3,5minijack. bra review: http://www.gsmarena.com/nokia_e52-review-384.php Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nokia 5800 eller 5530! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Takker for forslag! Men hva med Samsung Corby? Har den på telekiosken til 1599,-. Tror jeg rett og slet drar å kjøper Samsung Corby, jeg! Etter å ha sett noen videoer av den youtube, så virker det jo som en kul mobil til en billig penge! Stor skjerm er det på den òg! Eller har dere noen andre tips? Endret 24. november 2009 av Kranjcar Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ingen med andre kjappe tips? Drar hveeert øyeblikk! edit: leif Endret 24. november 2009 av Kranjcar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå