JeanDietrich Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det var den sommeren en stranger hadde kuttet av meg strupen. En time senere sto jeg med mitt eget ansikt i hendene det var da jeg kunne innse faktumet alle hadde sagt før jeg ble myrdet Min blendende skjønnhet.. 1 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er deprimert, jeg browser forum Du, som er en så svulmen kunstnersjel Tillat meg å gi faen. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hören upp, I syndare Som gingo Den Ledes väg! ; Warde hängda Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Varden på svulsten vil være For ikke å snakke om alle de medisinske redskapene Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er deprimert,jeg browser forum Du, som er en så svulmen kunstnersjel Tillat meg å gi faen. Men kjære deg, hvorfor i helvete skriver du da et helt "dikt" som svar? Da gir du ikke faen, vet du. Naw! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette var verken realistisk eller surrealistisk, spør du meg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er deprimert,jeg browser forum Du, som er en så svulmen kunstnersjel Tillat meg å gi faen. Men kjære deg, hvorfor i helvete skriver du da et helt "dikt" som svar? Da gir du ikke faen, vet du. Naw! startinlegget var formet somet dikt. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 # Tull og tøys! Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg