kineking Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har allerede studiekompetanse fra 3 år på videregående hvor jeg gikk tegning, form & farge, men nå har jeg funnet ut at jeg heller vil gå en annen yrkesvei innen elektro, men siden jeg allerede har studiekompetanse, så da trenger jeg bare å være tilstede under studieretningsfaget istedet for å gå igjennom en masse allmenn igjen? *håper på svar* Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du kan få fritak fra allmenfagene om du ikke vil prøve å evnt. bedre karakterene dine. Om du har 94 reform på allmen så vet jeg ikke åssen det blir, om du forsatt kan ta fritak .... Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du får fritak i allmenn fagene, men gym må du ha. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nei, du får fritak i gym og ....... Var 3stk i klassen min som fikk fritak i gym da de hadde hatt det på allmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå