robinho1981 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 kjøpte meg en ny dell laptop med windows 7. første dagen jeg hadde laptopen såg skrivebordet slik ut, med en fancy verktøyslinje: 3 dager senere ser det slik ut: kan noen fortelle meg hvordan dette har kunnet forsvinne slik over natten, og hvordan jeg skal få det tilbake? Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 det der er vel en verktøylinje som er tilpasset din datamaskin. jeg har win 7 og har aldri sett den. jeg hadde derimot en lignende en når jeg fikk maskinen min (acer) jeg ville gått til startmenyen og sett under mappen "dell" og sett om jeg kunne funnet den og aktivert den igjen... Lenke til kommentar
robinho1981 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 det der er vel en verktøylinje som er tilpasset din datamaskin. jeg har win 7 og har aldri sett den. jeg hadde derimot en lignende en når jeg fikk maskinen min (acer) jeg ville gått til startmenyen og sett under mappen "dell" og sett om jeg kunne funnet den og aktivert den igjen... takker! det virker nå.. .. det blir kalt Dell Dock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå