LAgino Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nettop kjøpt en Gilera Runner 05 modell! Trenger bare hjelm nå, så har jeg alt klart til etter vinteren. Jeg lurte bare på om noen kunne nevne noen gode hjelmer, men samtidig ikke for dyrt. Takk for svar! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tips : Ikke kjøp crosshjelm. Det ser rart ut å kjøre med det på scooter. Kjøp heller en helhjelm med evt. noen mønster du liker på. Lenke til kommentar
McGear Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nettop kjøpt en Gilera Runner 05 modell! Trenger bare hjelm nå, så har jeg alt klart til etter vinteren. Jeg lurte bare på om noen kunne nevne noen gode hjelmer, men samtidig ikke for dyrt. Takk for svar! Hva pris klasse tenker du på? Lenke til kommentar
LAgino Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Tenker på 1000 kr +/- Hørt om noen salg fra Yamaha på 50 % avslag. Fra 2000, til 1000 altså, er det greit tilbud? Noen som bare kan gi meg noen kjente hjem-merker?, så jeg kan titte litt selv:) Lenke til kommentar
McGear Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tenker på 1000 kr +/- Hørt om noen salg fra Yamaha på 50 % avslag. Fra 2000, til 1000 altså, er det greit tilbud? Noen som bare kan gi meg noen kjente hjem-merker?, så jeg kan titte litt selv:) Jeg ville kjøpt en god kansje litt "dyr" hjelm. Ikke at dem er så mye tryggere, men er bedre kvalitet, komfor og dugg fri glass. Noen kjente hjelm merker Shark Shoei Arai Icon Suomy AGV HJC KBC osv Jeg bruker en shark hjelm nå, utrolig digg og fet hjelm, men den koster 3000+. Ellers hadde jeg Icon Alliance som jeg var veldig fornøyd med, som koster rett over 1000 lappen. Denne ble frastjålet . Men det du merker på de litt dyrere hjelmer, er kvalitet, komfor og at du har mulighet til å bytte visir (mørk, speil osv osv) Lenke til kommentar
LAgino Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Okei, takk:) Hva synes du om nitro da? Koster litt over 1000 lappen! Men skal sjekke ut Icon Alliance hvis du mente den var fin:) Thanks! Lenke til kommentar
McGear Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har ikke vært borti Nitro hjelmer før, så kan ikke si noe om dem. http://www.rideicon.com/product_group.jsp?category=2228 Airframe og domain ligger på fra 2500 + menst alliance ligger fra 1260 og ekstra visir ligger på 250 Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du har bare fått ett hode. Ta godt vare på det og spander på deg en dyr hjelm Lenke til kommentar
LAgino Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Hehe! Takk for hjelpen folkens:) Får ta meg en tur til Yamaha Vinterbro å sjekke ut litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå