RyanGiggs11 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kjøpte meg en Acer-PC i august, og tenkte jeg skulle benytte meg av tilbudet om oppgradering til Windows 7 før det er for sent. Problemet er bare at serienummeret ser ut til å være skrapet vekk under pcen min. Finnes det andre plasser jeg kan finne nummeret? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvis det er snakk om serienummeret til Windows, så trenger du ikke lappen så lenge du har brukt nevnte key til å installere den versjonen av Windows du nå kjører. Bruk feks Magical Jelly Bean Software, der kan du få listet opp key til Windows, Office etc - på det du allerede har installert og brukt. Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trykka på "hva er serienummer" inne på Acer, og fikk beskjed om at det skulle være under pcen min og starte med PT eller PS elns. Har et par lapper der som ligner, men kan ikke se tallene eller bokstavene. Kan den der opprette et slikt serienummer? Og vil det virke på min PC når jeg eventuelt får W7? Lenke til kommentar
K011 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 står utenpå esken til pcen. Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Fitte, den er muligens kasta. Ingen andre plasser jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
K011 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 mulig acer har det liggende på systemet sitt, hvis du oppgir lisenskoden (product key) til operativsystemet. kanskje screenshot av system egenskapene (min datamaskin - høyreklikk - egenskaper). men jeg vet ikke. hør med acer support. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis det er snakk om Acer sitt serienummer, så kan det jo hende at du finner dette i bios et sted? Sjekket der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå