Gå til innhold

Stilige hodetelefoner, typ skullcandy, med god lyd?

Fryth

Anbefalte innlegg

Jeg lurte rett og slett på om det finnes noen litt kule hodetelefoner som det er god lyd i, og egner seg bra til musikk? Nå har ikke jeg satt meg så veldig inn i hodetelefon-verden, men det meste folk sier er fet lyd i osv, ser ikke noe bra ut!

Jeg syns skullcandy hesh(?) er ekstremt kule, men de er det jo elendig lyd i!? Er skullcandy generelt dårlig når det gjelder lyd?

Sååå.. Simpelt nok; Finnes det noen mindre grå og kjedelige headset med god lyd i? :p Tenker forresten ikke på så sinnsykt høye priser, om det hjelper eller ikke.. x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for min del syns jeg skullcandy er helt forferdelige ut men men det er jo en smakssak. og skullcany låter ikke bra, på noen måte.

hvis du vil et par hodetelefoner til en rimelig penge med et kult design så fårslår jeg at du titter litt på AKG 518 DJ. har selv hatt dette headsetet en god stund med solgte det pga oppgradering.

hva som er typisk for dette headsetet

- isolerer bra

-God lydgjengivelse i forhold til prisen ( kansje litt mye bass)

-design

-byggesvalitet

-potablitet

Lenke til kommentar

AKG så faktisk ganske aktuelle ut, men sitter de godt på hodet? Og hvordan er det med hodestørrelse og sånt, vil de fleste passe dem? Jeg har generelt litt stort hode tror jeg :p

EDIT: Og går de rundt øret, eller sitter de utenpå som Koss?

Endret av Khrix
Lenke til kommentar

Har ganske digert hode selv, men de passer for meg! kan være litt vonde og ha på hvis du skal sitte over lang tid med de, men det er vel de fleste i den prisklassen/størrelsen

men hvis du bare skal ha de for skolebruk og sitte på T-banen/toget,bussen så passer de utmerket :thumbup: .De er jo relatvit portable også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...