Fryth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg lurte rett og slett på om det finnes noen litt kule hodetelefoner som det er god lyd i, og egner seg bra til musikk? Nå har ikke jeg satt meg så veldig inn i hodetelefon-verden, men det meste folk sier er fet lyd i osv, ser ikke noe bra ut! Jeg syns skullcandy hesh(?) er ekstremt kule, men de er det jo elendig lyd i!? Er skullcandy generelt dårlig når det gjelder lyd? Sååå.. Simpelt nok; Finnes det noen mindre grå og kjedelige headset med god lyd i? Tenker forresten ikke på så sinnsykt høye priser, om det hjelper eller ikke.. x) Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 for min del syns jeg skullcandy er helt forferdelige ut men men det er jo en smakssak. og skullcany låter ikke bra, på noen måte. hvis du vil et par hodetelefoner til en rimelig penge med et kult design så fårslår jeg at du titter litt på AKG 518 DJ. har selv hatt dette headsetet en god stund med solgte det pga oppgradering. hva som er typisk for dette headsetet - isolerer bra -God lydgjengivelse i forhold til prisen ( kansje litt mye bass) -design -byggesvalitet -potablitet Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Koss Porta Pro 25th Anniversary Skullcandy er rett og slett elendig. Lenke til kommentar
MVI Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Støtter forslaget til Kaninkoker her. K518 DJ er et veldig bra Headset for pengene. Eneste er at de kan være litt vonde å ha på over lengre tid. Ellers så har du jo Beats fra Monster. Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) AKG så faktisk ganske aktuelle ut, men sitter de godt på hodet? Og hvordan er det med hodestørrelse og sånt, vil de fleste passe dem? Jeg har generelt litt stort hode tror jeg EDIT: Og går de rundt øret, eller sitter de utenpå som Koss? Endret 25. november 2009 av Khrix Lenke til kommentar
MVI Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har du et litt stort hode så vil de kanskje ikke passe deg. De sitter utenpå ørenes som kossene. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vær obs på at lukkede øreklokker kan være ubehagelige ved langvarig bruk, og ikke minst når det er varmt. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har ganske digert hode selv, men de passer for meg! kan være litt vonde og ha på hvis du skal sitte over lang tid med de, men det er vel de fleste i den prisklassen/størrelsen men hvis du bare skal ha de for skolebruk og sitte på T-banen/toget,bussen så passer de utmerket .De er jo relatvit portable også Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har du en spaceworldbutikk i nærheten har de 518 DJ der så du sikkert kan få prøvd. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har du en spaceworldbutikk i nærheten har de 518 DJ der så du sikkert kan få prøvd. Eller hvis du holder til i oslo-området så kan du ta en tur innom Soundgarden. De har de der, har vært der selv og prøvd de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå