Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sex så big deal ?

Krispod

Anbefalte innlegg

I forhold til sånt som egentlig bare angår en selv synes jeg det er tull å være bundet av alskens normer som er lagd av andre, med helt andre syn på ting. Sex er et valg som en får ta på egen hånd, uten å bli stemplet på noe vis.

Hvis "samfunnet" ikke liker at jeg spiser brødskive med kaviar så er jo det meg revnende likegyldig, enn sålenge kaviarånden ikke er dødelig og jeg bruker den som et våpen mot minstepensjonister for å stjele veskene deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I forhold til sånt som egentlig bare angår en selv synes jeg det er tull å være bundet av alskens normer som er lagd av andre, med helt andre syn på ting. Sex er et valg som en får ta på egen hånd, uten å bli stemplet på noe vis.

Hvis "samfunnet" ikke liker at jeg spiser brødskive med kaviar så er jo det meg revnende likegyldig, enn sålenge kaviarånden ikke er dødelig og jeg bruker den som et våpen mot minstepensjonister for å stjele veskene deres.

Men du går vel ikke naken for å hente posten en varm sommerdag, gjør du vel? Hvorfor ikke? Jo fordi samfunnet ikke aksepterer det og du bryr deg om hvordan du tar deg ut i samfunnet.

Lenke til kommentar

Men du går vel ikke naken for å hente posten en varm sommerdag, gjør du vel? Hvorfor ikke? Jo fordi samfunnet ikke aksepterer det og du bryr deg om hvordan du tar deg ut i samfunnet.

Ikke ta det alt for bokstavlig da.

Det finnes normer og sosiale regler som faktisk har en god mening bak seg, som å ikke gå naken ut å hente posten, akkurat som det finnes normer og sosiale regler som dessverre er her, men som ikke gjør noen god nytte.

Lenke til kommentar

JEG går ikke og henter posten naken, men om noen skulle finne på å gjøre det så tenker jeg meg mitt, men gidder ikke anmelde det fordi jeg er uenlg i handlingen.

Uansett er det ikke det samme om du på sett og vis tvinger din egen nakenhet på noen, enn om noen skulle finne på å anmelde disse teoretiske søsknene. Med mindre de gjør det på et offentlig sted, selvsagt, men da gjelder vel andre regler...

Lenke til kommentar
Hvorfor er jenter så sykt strenge på sex? Vis man bruker kondom så er det jo omtrent det samme som om gutten skulle ha runket og jenta skulle ha fingret( bare med mer følelser ) Jenter dere synes jo det er godt så hvorfor ikke gjøre det mer?

jeg mener sex tilhører to personer som elsker hverandre(ikke nøvendigvis gift) ikke at man skal ha sex med alle man møter. Ja vil man gjøre det mere kan man jo gjøre det med den man elsker. er utrolig turn off med en kjæreste som har ligger med utrolig mange. man føler seg ikke så spessiell mere da for å si det slik

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...