Gjest -Gave- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Okay, dere må vel være litt lei slike topics som dette, men jeg trenger virkelig hjelp. Jeg har problemer med å finne en passende gave. Jeg har så lyst å gjøre han kjempe glad, men tør ikke ta sjansen på noe skikkelig oridinert. Han gav meg en gitar til bursdagen og vil helst gjengjelde den standaren (ikke bare fordi jeg tror jeg må). Så et tips på en fin gave til en 20 år gammel mann, som er super interessert i musikk (spiller i band), all type spill (pc, konsoll osv.) og som ikke overstiger 2000 kr? Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) hvis han spiller gitar i bandet sitt, er det kanskje en idé å kjøpe en effektboks. slik som for eksempel Denne Endret 23. november 2009 av marius_367 Lenke til kommentar
Gjest Little_Pixie Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen forslag: 1: Biltur til et nytt sted med overnatting 2: Konsertbiletter 3: Selvskrevet sang 4: Det nyeste batmanspillet (lillebroren min på 19 elska det) 5: Spørre de ansatte på spillbutikken hva slags spill som er bra 6: Fløyte (kan være VELDIG billig og det er lett å lære) 7: Sære CDer som han ikke har hært (hvis de er dårlige er de kanskje morsome?) Lenke til kommentar
Gjest -Gave- Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hvis han spiller gitar i bandet sitt, er det kanskje en idé å kjøpe en effektboks. slik som for eksempel Denne Hmm, god idé! Må tenke på det. thanks. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Eventuelt kjøpe noen små rare instrumenter som han kan leke seg med. Jeg for min del har hatt uendelig mye moro med en liten tamburin, et par rytmeegg, en kazoo og en lite lekexylofon. Med mindre han alt har mye sånt, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå