gunnberg Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 De siste par ukene har jeg opplevd et "problem" med windows update i vista. Jeg har satt update til å gi meg beskjed når nye oppdateringer er klare, slik at jeg selv kan velge å laste ned evt installere. De tre siste gangene det har kommet oppdatering på det jeg vil tro er windows defender, så ser alt normalt ut på første skjermen. 1 important update is available. Den kan jeg så vanligvis trykke på, og så kommer det opp et nytt skjermbilde som konstaterer at dette f.eks er en oppdatering til windows defender. Når jeg nå trykker på den, får jeg bare en tom inforute der jeg nesten bare må ta en sjanse og trykke på install. Noe jeg må gjøre? Andre som har opplevd problemet? Liker ikke tanken på å installere ting blindt. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har samme problem på en av win7 maskinene mine. Merkelig sak. Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Har samme problem på en av win7 maskinene mine. Merkelig sak. Nye 3 oppdateringer klare idag. Akkurat samme problemet at jeg ikke får noen info om noen av dem. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Var i orden etter restart på den maskinen jeg slet med. Nå skal det sies at jeg også deaktiverte litt forskjellig også, men det kan være verdt et forsøk og restarte maskinen. Klart, har du prøvd det så er jeg ikke sikker på hva det var jeg gjorde som ordnet problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå