Neglesaks Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hei har kjøpt meg denne musen som du ser navnet på litt over her.. Men scrollen funker ikke i spill, hva skal jeg gjøre? Den funker helt fint i Windows. Har installert det som følger med, selv om alle sier at jeg ikke skal gjøre det.. Lenke til kommentar
elhefe Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 hvis du vil at scrollen skal fungere i spill, må du kjøre MS sine drivere. Det er ihvertfall den eneste løsningen jeg vet om. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Jeg har samme musa...funker helt ok den Både i win2000 og i spill...men så kjører jeg uten drivere Legger jeg inn mouseware så får jeg problemer i unrealtournament iaf.Aner ikke hvorfor Utrolig rask og behagelig mus , min erfaring iaf Du kan jo prøve og ikke instalere medfølgende software/drivere og se om det hjelper ?? Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 sletta programvaren som fulgte med og bruker nå microsoft sine drivere.... Funker som bare det!! :smile: takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå