Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter: Jenter uten mange venner, hva synes dere?

Gjest Guest_Ella_*

Anbefalte innlegg

Synes du går litt hardt ut der. Du slenger dritt til alle som har et fast uteliv. Selv om folk har et fast uteliv betyr ikke at det er fylladritings hver eneste gang. Og nei det betyr ikke at de som er "rolige" av seg er tapere. Men det betyr heller ikke at de med fast uteliv er tapere.

Det går ann å gå ut og ha det gøy med venner/treffe jenter uten å måtte øddlegge hele livet. Så du tar litt hardt i. En som har et fast uteliv kan være like oppegående som noen som ikke har det.

Sorry er offtopic. Men syntes det bare måtte kommenteres.

Vel, hvis du leser om igjen så skjønner du det kanskje? Hvis ikke prøv en tredje og fjerde gang.

Det står ordrett; "At vi har slike holdninger (litt sunnere holdninger kanskje?) betyr ikke at vi er "tapere uten liv"! De som tror det, det er de som er taperne."

Legg merke til siste setning: "DE SOM TROR DET, det er de som er taperne".

Forklart til en barneskoleelev ville dette blitt; mobberne er taperne, ikke omvendt.. Det betyr ikke at alle som har et fyllaliv er tapere! Det betyr at de som har et fyllaliv, OG rakker ned på de som ikke har det, DE er tapere.

Alle jeg kjenner er ofte på fylla, noe jeg ikke har noe imot. Men om de begynner å kalle meg en taper, fordi jeg ikke er som dem, da er det de og ikke jeg som har et problem. Om jeg rakker ned på dem fordi de ikke har samme holdning som meg, da er det JEG som er en taper. Skjønner?

Mer forståelig tror jeg ikke dette kan forklares, da får du eventuelt kjøpe en lydbok og sette den på repeat over natten. Kanskje du våkner av en aha-opplevelse... og hvis ikke det hjelper, da tror jeg faktisk fylla har begynt å sette sitt preg på din funksjonalitet allerede. No offence though!

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...