acebear Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hey! Er det noen der ute som vet om et bra program til å overklokke et radeon 5850 kort ? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du trenger bare 1: RivaTuner. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du kan prøve MSI Afterburner også, fått veldig god kritikk! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 anbefaler msi afterburner det er bygget på riva tuner bare med en enklere og mer oversiktlig design Lenke til kommentar
pstub Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 <Off topic> Og forresten så heter HVILKET program, ikke HVORDAN program... </Off topic> Lenke til kommentar
acebear Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 <Off topic>Og forresten så heter HVILKET program, ikke HVORDAN program... </Off topic> Jau der jeg kommer fra sier vi hvordan til alt... Lenke til kommentar
acebear Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Du kan prøve MSI Afterburner også, fått veldig god kritikk! Ok, men det ser ut som programmet ikke får tilgang til å overklokke korte.. når jeg har klokket, og trykket "apply" tilbakestilles endringene. Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 <Off topic>Og forresten så heter HVILKET program, ikke HVORDAN program... </Off topic> Jau der jeg kommer fra sier vi hvordan til alt... My banjo-spilling der og da kanskje? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Msi afterburner er det beste til 58xx-serien;) Gå på Guru3d.com så finner du nyeste. Akkuratt på 58xx-serien så er Rivatuner "junkfood" og Afterburner er "luksusmat" Og til problemet ditt om og bruke det: Åpne Afterburn mappa, så åpner du MSIAfterburner.CFG fila og endrer dette: [ATIADLHAL] EnableUnofficialOverclocking = 0 <-- skriv 1 istede. Forandre på det, og du kan klokke til kortet ditt kaster opp Endret 25. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sortedraum Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Bare et spørsmål, rivatuner eller msi afterburner for 5770? Noen som vet bedre program for dette kortet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Msi Afterburner;) Og overlegent bedre også. Lenke til kommentar
acebear Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Msi afterburner er det beste til 58xx-serien;)Gå på Guru3d.com så finner du nyeste. Akkuratt på 58xx-serien så er Rivatuner "junkfood" og Afterburner er "luksusmat" Og til problemet ditt om og bruke det: Åpne Afterburn mappa, så åpner du MSIAfterburner.CFG fila og endrer dette: [ATIADLHAL] EnableUnofficialOverclocking = 0 <-- skriv 1 istede. Forandre på det, og du kan klokke til kortet ditt kaster opp Okey, nå har jeg prøvd å åpne MSIAfterburner.CFG, men finner ikke EnableUnofficialOverclocking.... Lenke til kommentar
Sortedraum Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fins det noen steder jeg kan lære meg mer om å overklokke skjermkortet litt med MSI Afterburner? Er helt ny Lenke til kommentar
acebear Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 SVarte får ikke til å overklokke d s.... skjermkorte Lenke til kommentar
masb Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 http://lmgtfy.com/?q=msi+afterburner+tutorial den øverste f. eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå