Axxa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei. Tror jeg kanskje har fått litt kalde føtter på min bestilling, av en gamer laptop av typen (Asus G60vx modell)... se link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502368 Tanken før bestilling er en "desktop" erstatter innenfor budsjett så klart, siden jeg ikke gidder å oppdatere min stasjonære maskin lenger. Jeg ville ha et lite supplement, når jeg ikke sitter og spiller på min PS3 (hehe). Jeg leste litt på innlegg her, før jeg tok skrittet å bestille selv, men er nå veldig usikker------ Spørsmålet mitt går i oppløsningen på skjermen (1366 x 768). Er dette noe jeg vil legge godt merke til? Det var noen som kommenterte at oppløsningen var best sett på 12-13 tommer.. Burde jeg heller investere i skjerm med eksempelvis (1600 x 900)? Er her usikkerheten min kommer inn, med tanke på at skjermen til denne asus maskinen er 16". Maskinen er betalt og bestillt fra Data-kjeden i Oslo sentrum i dag, så setter pris på et kjapt svar. Har jeg fokusert for mye på skjermkort etc, og gjort et dårlig overveid valg med tanke på oppløsningen? Jeg veit liksom ikke helt nå hva jeg burde stille som krav med tanke på at jeg har et budsjett på 14.000,- Burde jeg avbestille? Kanskje jeg burde gå for et dårligere skjermkort, for å oppnå en litt større skjerm med høyere oppløsning? Skal jeg kanskje velge ut mitt GTX260 med GTX240 Hva skal jeg tenke på? Til slutt. Jeg er ganske bestemt på at jeg vil ha asus merke pga tester etc, når det gjelder % feilmargin på utleverte maskiner. Tusen takk på forhånd for tilbakemeld! Vennlig hilsen Axxa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå