sondreet Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg lurer på hvordan jeg skal skrive "Norsk Folkehjelp" på tysk? Er takknemlig for svar! Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det skrives vel rett og slett som på norsk? i og med at det er et navn. for å få en tysker til å forstå hva det er du snakker om kan du sikkert si noe sånt som "Norwegische bevölkerungs hilfe" det begynner dog å bli noen år siden jeg hadde tysk på skola, så ta dette med en par tre klyper salt Lenke til kommentar
sondreet Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Det skrives vel rett og slett som på norsk? i og med at det er et navn.for å få en tysker til å forstå hva det er du snakker om kan du sikkert si noe sånt som "Norwegische bevölkerungs hilfe" det begynner dog å bli noen år siden jeg hadde tysk på skola, så ta dette med en par tre klyper salt Jeg gikk for Norwegische Leute Hilfe! Takk for svar allikevel:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå