Gjest Guest_mannemann_* Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 @ TrondH86 Hun er tre å yngre og vi har vokst opp sammen i en normal familie (ikke skilte foreldre, osv.) Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Denne tråden bør låses av moderator snarest - med tilteksten: DU HAR IKKE SEX MED DIN EGEN SØSTER, FERDIG MED DET. Alle som argumenterer for sex med søsken "så lenge det ikke skader noen" kan gå og legge seg. Hvor mye skadelig oppstår vel ikke i vårt samfunn kamuflert under "det skader ikke noen"? På lang sikt skader det samfunnet og fører bare elendighet med seg. For om ikke lenge etter begynner noen med "hvorfor bør ikke søsken få barn sammen?" FY FAEN. Skam dere. Dere gjør meg kvalm, alle dere som argumenterer for sex blant søsken. Søsken-sex er forbudt ved norsk lov og slik bør det være. Endret 6. februar 2010 av RickyRon Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Heter du RickyRon? Å herregud så kvalmt!!! Det skulle ikke vært lov!!! SKAM DEG! /sarcasm Hva med å argumentere litt bedre neste gang. Endret 6. februar 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Heter du RickyRon? Å herregud så kvalmt!!! Det skulle ikke vært lov!!! SKAM DEG! Hehe. Så sex blant søsken er altså helt greit, da? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ikke nødvendigvis, men dette er nå en gang et diskusjonsforum, og det bør være åpent for å diskutere selv de mest kontroversielle emner, så lenge det foregår på ordentlig vis. Det innlegget du kom med der bidrar ingenting til diskusjonen, så det kunne du spart deg. Ferdig med det. Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det at det er forbudt ved norsk lov, klassifiseres som incest og i tillegg ses på som en vederstyggelighet av majoriteten her i landet (vil jeg ihvertfall tro) er mer enn godt nok svar på spørsmålet "hvorfor er sex med egen søster ulovlig?". Lag en avstemning om saken og se hva folk flest på forumet mener om dette. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Det at det er forbudt ved norsk lov, klassifiseres som incest og i tillegg ses på som en vederstyggelighet av majoriteten her i landet (vil jeg ihvertfall tro) er mer enn godt nok svar på spørsmålet "hvorfor er sex med egen søster ulovlig?". Lag en avstemning om saken og se hva folk flest på forumet mener om dette. Det samme kan man si om katolikker enkelte perioder i norsk historie. -Det var forbudt ved norsk lov -ble sett på som en vederstyggelighet av majoriteten Argumentet ditt bygger på hva flertallet synes. Skal flertallet bestemme utifra sitt syn over individet? Du åpner for debatt om mange spennende temaer nå, men ingen tidligere har brukt dine argumenter. Endret 7. februar 2010 av Abigor Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Strekt tatt så er det samfunnsnormene som er slik, hadde normen vært omvendt ville det paradoksalt nok vært akseptabelt Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) @Abigor: Og du kommer med snikk-snakk uten å si noe som helst. "Det samme kan sies om katolikker(...)" Hva faen skal det bety? "Folk som ser på incest som en vederstyggelighet er gammeldagse og trangsynte"??? Isåfall vil jeg påstå at du er en idiot. Flertallet trenger ikke nødvendigvis å ha rett i alle saker, men her tror jeg flertallet sier klart NEI, det vil jeg si meg enig i, og nok med det. Tror heller ikke de fleste av dere her synes sex med egen søster er greit, dere er bare ute etter å kverulere. Endret 7. februar 2010 av RickyRon Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nei, vi er ute etter prionsippiel rettferdighet, Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 ...men her tror jeg flertallet sier klart NEI, det vil jeg si meg enig i, og nok med det. Så lett for deg å dømme andre, så lett for deg å begrense andres individualitet og frihet. Uten argumenter, uten å være saklig. Kun ved å appellere til svarte følelser. Nok med det! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det at det er forbudt ved norsk lov, klassifiseres som incest og i tillegg ses på som en vederstyggelighet av majoriteten her i landet (vil jeg ihvertfall tro) er mer enn godt nok svar på spørsmålet "hvorfor er sex med egen søster ulovlig?". Lag en avstemning om saken og se hva folk flest på forumet mener om dette. Det er ulovlig fordi det er ulovlig? Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) ...men her tror jeg flertallet sier klart NEI, det vil jeg si meg enig i, og nok med det. Så lett for deg å dømme andre, så lett for deg å begrense andres individualitet og frihet. Uten argumenter, uten å være saklig. Kun ved å appellere til svarte følelser. Nok med det! Så gi meg èn god grunn til at sex med egen søster er bra og at incest burde være lovlig. Sammenligne meg med religiøse mørkemenn holder ikke mål. Det er ulovlig fordi det er ulovlig? "He he". Du er jommen meg en nesevis liten banan, er du ikke? SØSKEN LIGGER IKKE SAMMEN, PUNKTUM. Skjerp dere. Endret 7. februar 2010 av RickyRon Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 ...men her tror jeg flertallet sier klart NEI, det vil jeg si meg enig i, og nok med det. Så lett for deg å dømme andre, så lett for deg å begrense andres individualitet og frihet. Uten argumenter, uten å være saklig. Kun ved å appellere til svarte følelser. Nok med det! Så gi meg èn god grunn til at sex med egen søster er bra og at incest burde være lovlig. Sammenligne meg med religiøse mørkemenn holder ikke mål. Du argumenterer som en kristen: "Gud har alltid rett, og bibelen tar alltid rett, og kan ikke klandres" "Hvordan vet du det?" "Gud har skrevet den gjennom mennesket, og hans ord er alltid riktig" "Hvordan vet du det?" "Det står i bibelen" Ser du sirkelen? Frihet og menneskets rett til å gjøre det de har lyst til så lenge det ikke volder andre skade er en grunn til å tillate det. Hvorfor burde det være ulovlig for søsken å ha sex? Gjør det forbudt for søsken å ha barn, problem solved. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 det er vell for å hindre innavl. og av sex kan man få barn selv om man er beskyttet, Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du argumenterer som en kristen: "Gud har alltid rett, og bibelen tar alltid rett, og kan ikke klandres" "Hvordan vet du det?" "Gud har skrevet den gjennom mennesket, og hans ord er alltid riktig" "Hvordan vet du det?" "Det står i bibelen" Ser du sirkelen? Jeg er ikke noen kristen. Hvem har sagt noe om Bibelen i denne sammenheng? Folk som argumenterer mot incest er "kristne"? Du argumenterer som en tulling. Frihet og menneskets rett til å gjøre det de har lyst til så lenge det ikke volder andre skade er en grunn til å tillate det.Hvorfor burde det være ulovlig for søsken å ha sex? Gjør det forbudt for søsken å ha barn, problem solved. Flere aborter, ødelagte søskenrelasjoner, hyppigere voldtekter blant søsken som aldri anmeldes er nok bare noe av det som hadde komt til å skje under denne "friheten". Om du ikke greier å se det, er du tett i pappen. Men du virker sånn passe naiv, så det forbauser meg ikke. Hvem skal forresten utøve kontroll på om søsken får barn sammen eller ikke, om dette var aktuelt? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Jeg har aldri kalt deg kristen, du kan prøve å lese igjen At du fortsatt står uten argumenter og heller går på personangrep sier mer om deg enn om meg. Og tror du virkelig at antall voldtekter øker? Voldtekt er fortsatt ulovlig, og akkuratt like mange søskenrelasjoner vil gå i stykker pga det, uavhengig av om det er lov til å ha samtykkende sex med søsken eller ikke. Virker mer som om du er den naive her, som tror at voldtektsmenn holder seg på matta bare fordi samtykkende søskensex er ulovlig. Endret 7. februar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du er meg en liten "smarting", hva? Jeg gidder ikke å synke lenger ned på ditt nivå ved å gidde å krangle mer med deg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Du er meg en liten "smarting", hva? Jeg gidder ikke å synke lenger ned på ditt nivå ved å gidde å krangle mer med deg. Jeg liker dine reflekterede og gjennomtenkte innlegg, du er velkommen å prøve igjen når du har funnet et holdbart argument EDIT: og siden du tar det opp, så er jeg smartere enn 99% av verdens befolkning i følge mensa, så det stemmer nok Endret 7. februar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du er meg en liten "smarting", hva? Jeg gidder ikke å synke lenger ned på ditt nivå ved å gidde å krangle mer med deg. Jeg vil for så vidt si at å begå personangrep i ren desperasjon er mer lavmål enn å ha gode argumenter og ressonement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg