Farhad_ Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 hvorfor er det sånn at det er ulovlig å ha sex med sin egen søster om begge to er over 18 og gjør det av fri vilje?!! Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Rent medisinsk er det pga feil/ potensielle feil i sitt arveanlegg. Du og søstra di har samme potensielle feil siden dere er i slekt, hos deres barn vil da denne feilen slå helt ut. Det blir innavl / manglende genetisk variasjon. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Girl89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er ulovelig uten noen egentlig grunn. Du kan jo ikke få barn med søstra di. Og siden det ikke er moren din eller faren din er det ikke i utgansgspunktet en skeiv maktfordeling. Jeg tror mange føler at det er ekkelt og "feil" moralsk uten noen egentlig grunn. Gamle fordommer og sanheter henger igjen fra tullete og utdaterte definisjoner. Men kanskje det går på at forholdet er for nært? Sex er noe du ikke kan få med brystmelka liksom? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du er ute å sykler Ikke alle søsken har nære forhold. Incest er incest uansett hvordan du snur og vender på det. Dessuten er det ikke slik at søsken ikke kan få barn sammen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg tror det er ulovlig pga stor fare for overgrep innad i familien. Ellers ser jeg ikke noe galt i det, selv om jeg dog ikke kunne tengt meg det selv. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du kan jo ikke få barn med søstra di. Jovisst kan man det. Det er fullt mulig å bli gravid hvis man som jente har seg med broren sin. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvordan kan noen dømmes hvis dette var frivillig? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvordan kan noen dømmes hvis dette var frivillig? Du kan dømmes etter Norges lover, les mer på http://www.lovdata.no/ Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 er det snakk om å få barn her, eller bare en kjapp pulings liksom? Lenke til kommentar
Gjest girl89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du kan jo ikke få barn med søstra di. Jovisst kan man det. Det er fullt mulig å bli gravid hvis man som jente har seg med broren sin. Æææ... :/ Tenkte automatisk to søstre jeg. Hehe Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kan forsvare at dem ikke bør få barn, ettersom barnet med høyere sansynlighet kan få skader og dermed koste samfunnet mye penger. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvordan kan noen dømmes hvis dette var frivillig? Du eier ikke din egen kropp, det gjør staten. Du bor i Kongeriket Noreg. Dermed kan du dømmes etter Norges lover. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du eier ikke din egen kropp, det gjør staten. Du bor i Kongeriket Noreg. Dermed kan du dømmes etter Norges lover. Skummel tanke Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du eier ikke din egen kropp, det gjør staten. Du bor i Kongeriket Noreg. Dermed kan du dømmes etter Norges lover. Skummel tanke Skummel tanke, men det er fakta (i praksis ihvertfal). Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor skal man ville ha sex med søsteren sin? Jeg mener, er det ikke bedre å se utenfor sin egen genpool? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor skal man ville ha sex med søsteren sin? Jeg mener, er det ikke bedre å se utenfor sin egen genpool? Det er turn-on for en del mennesker. Forbudt frukt, vet du. Lenke til kommentar
Farhad_ Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 er det snakk om å få barn her, eller bare en kjapp pulings liksom? Bare en kjapp en. Er det fortsatt ulovlig om en eller begge er sterile og ikke i stand til å få barn ?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Det er ulovlig, men hvorfor skal du bry deg om ingen andre vet det. Untaket tror jeg er om Kongen tilater det. Du kan jo ringe å spør han om det er greit. Endret 23. november 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Ja. All incest er forbudt, uansett omstendigheter. Straffeloven sier følgende: § 198. Den som har samleie med bror eller søster, straffes med fengsel inntil 1 år. Straff kommer ikke til anvendelse på personer under 18 år. Endret 23. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg