dyrhaugkr Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har et chieftech kabinett og hovedkort og prosessor som en ser av signaturen og 5 vifter til rådighet..Hvordan kan jeg bygge den beste kjølingen?? Få ned cpu temp..Bruker Silent mist med en 8cm paps vifte og idle ligger på 46 og load 57.. Er det noe å tjene på å lage et rør som en legger rundt cpu og ut av kassen der en i tilegg har en vifte som blåser kaldluft inn i røret/slangen?? Kristian Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Sett to av viftene til å blåse inn fremme og to til å blåse ut bak.. den siste setter du i sida med en funnel til cpu vifta... Lenke til kommentar
dyrhaugkr Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Takk for tipset.. Hva slags rør kan jeg bruke?? hvilken tempratur får jeg da ca..?? Kristian Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Bare kjøp en sånnen tror den vil passe... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 eller rappe en på arbeidsplassen i nærheten, det gjordet jeg . Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 og så kom jeg på en ting til, på en annen PC jeg hadde brukte jeg bare en sånn 1,5 liter flaske, kuttet av topp og bunn og brukte røret. toppen, som er formet som en trakt, brukte jeg som fanduct i enda en annen PC. Lenke til kommentar
dyrhaugkr Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Takk.. Skal prøve ut noen av løsningene i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå