Gå til innhold

siba lovte meg 5mb gprs

[PaaL]

Anbefalte innlegg

jah, som sagt i topic.. siba sa for en uke siden når jeg kjøpte meg en p800! :yes: at jeg fikk 5mb med gprs i måneden gratis i mitt youngtalk abbonoment( <-skrives slik?) ,jeg spurte om de var sikkre på dette og de sa ja. For et par dager siden sendte jeg en mail til netcom, og de sier at dette er feil.. hva bør jeg gjøre.. har lyst å klage til siba.. men hva kan de gjøre?

håper noen kan hjelpe meg her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hey,

Vis du har gyldig dokumenter på at siba sa det til deg, så kan du selvfølgelig klage og vinne :D:D , men vis du ikke har noen dokumenter på det, og bare en tulling fra siba som sa det, så tviler jeg sterkt på at du kan gjøre så mye stort av det. vis ikke du vet hvem som solgte deg mobilen og du klager til han, så er dem kanskje snille og sier at sa feil... men netcom young talk er et veldig bra abb.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

som regel er butikkene veldig hygglig når de innser at de har tatt feil, i mitt tilfelle lurer jeg på om det hadde påvirket kjøpet ditt negativt dersom han ikke hadde sagt det?

Du kan dra tilbake og spørre om de er villig til å gjøre noe for deg pga deres feilinformasjon

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hey,

Vis du har gyldig dokumenter på at siba sa det til deg, så kan du selvfølgelig klage og vinne :D:D , men vis du ikke har noen dokumenter på det, og bare en tulling fra siba som sa det, så tviler jeg sterkt på at du kan gjøre så mye stort av det. vis ikke du vet hvem som solgte deg mobilen og du klager til han, så er dem kanskje snille og sier at sa feil... men netcom young talk er et veldig bra abb.

Det heter "Hvis" !! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ska være go viss man klare 5 mb (=

Hva mener du?

At Siba var gode som lokka med å si 5 mb gratis per måned, når sannheten er at det er 20? link til NetCom

Eller er man god hvis man bruker opp 5 MB med GRPS?

Når jeg satt i Hardanger med bærbar PC (Dell) og Nokia 6610, så tok det ikke lange tida før jeg hadde brukt 7-8 MB. Da var det bare å bremse opp og bruke tid på IRC istedenfor :)

Med andre ord, det er ganske lett å bruke opp kvota si. Litt verre om man bruker WAP over GRPS. Da kan det ta litt lengre tid, ja :)

Lenke til kommentar

MRN

Trur du blander litt mellom GPRS standard og GPRS storbruker. sammen med YoungTalk.

Youngtalk skal ikkje ha noko gratis GPRS, berre 30 sms pr mnd.

Dei to gprs profilene til netcom er:

Gprs standard: koster ingenting å ha berre å bruke

Gprs Storbruker, fast faktura på 200,- for dei første 20 MB, deretter bataling for bruk over det

Grunnen at det ikkje står noko pris på youngtalk med gprs storbruker er at det ikkje er tilgjengeleg for dette aboet, ikkje at det er gratis.

Sjekk kontantkort prisene så ser du at personsvar og forsikring ikkje heller står med priser, det betyr ikkje at det er gratis det også ;-)

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...