Vargan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei. For et par uker siden begynte skjermen min å lage lyder som en dårlig dimmmebryter lager når den står halveis på. Den har også begynt å blinke febrilsk. Hvis den står på en stund slutter den, akkurat som at den "varmer" seg opp. Det er som om den ikke klarer å slå seg helt på. Jeg har ikke gjort noe med skjermen utenom å bruke den flitting. Alle kabler sitter fast på plass. Må jeg sende den inn til reklamasjon? Jeg er ganske avhengig av den da den brukes til TV/PS3/PC (alle med HDMI), og julesesongen er ikke beste tiden for reklamasjon. Lenke til kommentar
mago Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hvis den har dynamisk kontrast/baklys. Prøv med å deaktivere den. eller google humming noise Samsung T240 . for svar Endret 29. november 2009 av mago Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Når du sier deaktivere mener du da å skru den av? Jeg har begynt å gjøre dette, fremor å la den styre det selv. Det ser ut til å ha blitt mindre buzzing. Skal fortsatt se det ann, hvis det "forværrer" seg sender jeg den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå