Kenneth Solfjeld Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Sitter her i vintermørket og ser igjennom gamle mapper på maskinen. Morsomt å dra frem ting som egentlig har gått i glemmeboken. Dette var vel et forkastet bilde til Aprilfesten 2009. ISO 200 1/30 sek f/4.5 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Dette var ganske enkelt gjennomført, og veldig bra. Eneste å pirke på er at bildet har litt for lite dybdeskarphet, her syns jeg vinduet har like høy prioritet som ansiktet. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Liker lyset på ansiktet, men er enig med fcuk_IT at det burde være litt mer dybde skarphet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 På det punktet er jeg helt enig! Lenke til kommentar
boos Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Nydelig bilde. boos Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Herlig bilde, et veldig godt eksempel på god komposisjon så bildet leses på en spennende måte. Ser først vinduet, og så ledes blikket mot høyre hvor det (!) er et ansikt! Pen eksponering også, på min skjerm ser jeg absolutt ingenting annet av ansiktet enn det som er i lyset. Mindre dydbeskarphet ville for min del ødelagt dette bildet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Takker! Det var poenget å ha bare ansiktet som trer frem fra mørket. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Uenig i at større dybdeskarphet ville gjort bildet bedre. Jeg syns den sitter som et skudd, og at den litt uskarpe venstresiden leder blikket mot ansiktet. Kan ikke se hvordan noe kunne vært gjort bedre her, egentlig. Så er vel bare å si gratulerer med (nok) et fantastisk bilde Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Takk for det Wiki! Settes stor pris på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå