Christianinho Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kjøpte ny stasjonær PC for ei uke siden. Bruker ledning til internett, og det var bare å plugge i og slt fungerte helt utmerket. Så, 3 dager senere, så virker det ike lenger. Det lyser som det skal på modemet, men det lyser orange ved inngangen på PC'en. Jeg regner med denne egentlig skal lyse grønt. Kjører en "Troubleshoot", og dataen sier "There might be a problem with the driver for the Local Area Connection adapter". Hva kan dette være? Syns det er rart at det plutselig ikke virker, etter at den har virket i 3 dager først. Jeg har Win 7 og IE 8, forresten... Lenke til kommentar
substeve Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Det skal lyse grønt ja (tror jeg ... ). Trykk start, og trykk i kjør/søkefeltet, skriv devmgmt.msc. Finn nettverkskortet og se om det lyser gult der, ev. høyreklikk på det og velg Egenskaper. Når du høyreklikker kan du også prøve å deaktivere også aktivere igjen. Ellers er det bare å prøve å reinstallere drivere. Endret 25. november 2009 av substeve Lenke til kommentar
Christianinho Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Ser ut som det var trikset det ja... Reinstallerte driveren og da kom jeg på nettet igjen Det lyser enda orange, men så lenge det funker så kan d være samme fanten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå