Gå til innhold

Hvem har ansvar for bruktmarked.no ?

klilleng

Anbefalte innlegg

Hvem er det egentlig som har ansvar for bruktmarked.no?

Å sende mail til [email protected] har ingen effekt. Noen som har fått svar fra dem overhodet?

Det gjelder fortsatt denne saken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1157599

Ikke løst. Ingen svar. Helt dødt. Har prøvd å opprette en ny konto. Men nei, samme problem (pga samme mobilnr antar jeg). Gidder ikke skaffe meg et ekstra mobilnummer for å bruke bruktmarkedet ihvertfall.

Dette er utrolig dårlig. Hvis noen spør om jeg kan anbefale et bruktmarked er NEPPE bruktmarked.no noe som faller meg først inn. :thumbdown:

Håper noen som er sitt ansvar bevisst ser denne posten og ordner saken ASAP! Gjerne ved å slette begge (alle?) kontoene mine fra bruktmarked så jeg i det minste kan opprette en ny som forhåpentligvis virker.

Bah.

Edit: Forøvrig er det jo trist at et seriøst (?) nettsted som hardware.no ikke gidder å svare på supportmailer engang. Har vært medlem i mange år, men akkurat denne saken trekker inntrykket langt ned.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra (?) det ikke bare jeg som ikke får respons. Gidder ikke mase mer, det finnes alternativer til bruktmarkedet. Nå la jeg heller ut alt på QXL. Koster litt, men man får desto mer for varene så det lønner seg uansett.

PS: Hvis noen teknikere leser dette, så tipper jeg problemet skyldes at mobilnummeret mitt er knyttet til flere kontoer. Inkludert en eldgammel som ikke virker (kommer til hw.no når jeg logger inn på bruktmarked.no)..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv er jeg lei av at det for ofte er denne feil: "Det er for tiden problemer med bilde- og static-server. Vi er på saken."

De sier aldri hvor lang tid de har tenkt å bruke på dette. Dermed får man ikke lagt ut bilder, noen ganger er bilde viktig for å vise varens tilstand/design o.l.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...