Gå til innhold

Norge på 8.plass

Anbefalte innlegg

Takker alle som er med og støtter FightSARS@home

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=930882#930882

Nå er Norge på 8.plass etter hvor mange workunits vi greier per dag! Det er ikke verst i fra før av å være på 70ende plass. (en bruker står for halve knusingen da, og det er ikke meg).

Sett på datamaskinen til å stå på om natten også, det er jo tross alt bare varme den produserer. Mye bedre enn en ovn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med bråk da? har den på soverommet sjø :p

:shrug: Hvorfor på soverommet? :shrug:

Btw: er du med på dette, hva kaller du deg?

Hva med strøm da?

Fysikk: eneste energiform som kommer bort i fra maskinen er varme, slik fungerer en ovn også. Her får du en nyttig ovn.

En datamaskin vil være like effektiv som alle andre slags ovner, utenom slik en varmepumpe da...

Lenke til kommentar

Fysikk: eneste energiform som kommer bort i fra maskinen er varme, slik fungerer en ovn også. Her får du en nyttig ovn.

En datamaskin vil være like effektiv som alle andre slags ovner, utenom slik en varmepumpe da...

En jævlig bråkete ovn! :wink:

Lenke til kommentar

Noen som vet hva firmeat kommer til å bruke en potensiell kur til? Kommer de til å offentliggjøre resultatene eller kommer de til å tviholde på patentet og bare selge medisinen til de som har råd? Dette er viktig å vite før jeg gir meg ut på noe slikt.

AtW

Lenke til kommentar

:woot: Vannvittig bra folkens!!!!!

Nå har det meldt seg på 6 deltakere til den siste timen, håper dere kan hjelpe oss til å slå Danmark.

Btw: danmark ligger bare litt over oss selv om at de har mange flere brukere, det er KONGE!!!

Lenke til kommentar

kan sikkert la maskinene stå å dure jeg og, i sommer så kanskje jeg lar 7 maskiner stå å jobbe.... :o eller bare to servere....

kanskje litt mer fornuftig enn seti@home.....(hvertfall virker det sånn...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...