Gå til innhold

Den lille synchronicity tråden

Colb

Anbefalte innlegg

Synchronicity

Synchronicity er en opplevelse av at to eller flere urelaterte hendinger skjer på en meningsfull måte '(fritt rassdårlig oversatt fra wikipedia)

Kort fortalt rare sammentreff.

Litt lettere å forklare gjennom eksempler. Jeg er veldig opptatt av dette, og er sikkert derfor jeg opplever det så ofte! tror det skjer meg hver dag.

I dag kjøpte jeg meg ett nytt antrekk, som ikke er som de andre klærne jeg har. sa "winds of change" av en eller annen grunn til kameraten min. Da vi satte oss på bussen, kom plystringa fra winds of change på radioen.

En annen synkronitetshandling som skjedde for noen dager siden var at jeg helt tilfeldig fant bandet miami horror da jeg søkte etter sometimes for å finne donkeyboy sin sang. (sometimes er også en sang av miami horror). Følte at jeg hadde "funnet" dette bandet og var ganske fornøyd. Senere skulle jeg hente broren min på flyplassen. I bilen var det en cd han hadde brent for en stund siden. var en god del rap på den, men den siste sangen var netopp sometimes av miami horror.

enda ett eksempel var da jeg skulle sende en medling til moren min. samtidig som jeg sendte fikk jeg en melding av henne med noen spørsmål, som jeg alle hadde besvart i meldingen jeg sendte.

Vil gjøre det klart at jeg ikke tror dette er styrt av universet, eller en måte for universet å kommunisere med meg, slik som mange sider om Synchronicity vil ha det til :p

Er det bare meg dette skjer med hele tiden? alt dette har skjedd innen den siste uken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...