Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han interessert eller ikke?

Gjest Forvirret jente

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret jente

Jeg traff en fyr på byen for 4 uker siden.

Jeg begynte å prate med han etter at jeg oppdaget at han fulgte etter meg uansett hvor jeg gikk, og vi endte til slutt med å kline og (litt til) på nachspiel.

Etter det så har vi hatt mye kontakt via sms og han sender meg melding så og si hver dag. Vi har også truffet hverandre flere ganger og jeg har ligget over hos han en gang(bor et lite stykke unna hverandre).

Han er alltid mye mer ivrig på å treffe meg når han drikker enn når han er edru.

Men.. Jeg føler at alt er i berg og dalbaner med han. En dag så virker han interessert og neste dag ikke fullt så interessert.

Jeg har prøvd å ikke sende han melding for å se hvor lang tid det tar for at han sender meg en melding og etter en dag så begynte han å etterlyse melding fra meg.

Men så vet jeg at han har en ekskjæreste som han er og alltid har vært mye av og på med. Han er fortsatt sjalu om han ser henne med noen andre og jeg vet at hun av og til besøker han. Jeg vet at han har fortalt henne om meg og jeg merker på han at han blir sjalu om jeg forteller at jeg har snakket med noen kompiser av han.

Jeg skjønner absolutt ingenting!

Hjerte mitt banker for fullt bare jeg tenker på han.

Er han interessert eller bare bruker han meg fordi han tror han kan få sex?

Forvirret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som han er interessert, men har tendenser til å bli litt fort sjalu. Hvis han etterlyser melding fra deg etter èn dag, vil han jo åpenbart ha kontakt med deg, og blir kanskje litt usikker når du ikke svarer?

Ang. det at han virker mer ivrig når han er full enn når han er edru, er vel ikke det så veldig uvanlig. Det kan hende han er usikker på hvordan han skal gå fram når han ikke er påvirket av alkohol, det er jo naturlig å være litt mer forsiktig da.

Men bare det at han sender deg en melding hver dag er etter min mening et godt tegn. Han vil vite hva du driver med og holde kontakten med deg.

Hvis han blir sjalu når du snakker med andre, føler han kanskje at du er litt "hans"?

Jeg tror det beste du kan gjøre er å snakke med ham om hva han vil. Er han interessert, tjener dere begge på å få snakket ut og ryddet opp. Dere må jo vite hvor dere står!

Er han ikke interessert i et ordentlig forhold, vet du det, og da slipper du å bli brukt.

Du kan jo samtidig snakke med ham om hva han tenker i forhold til eksen sin, så bekymrer du deg ikke mer over det:)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Han virker intressert, men usikker. Det kan være usikkerhet og sjenanse som gjør at han er mer "på" når han har alkoholen innabords etter som en av bivirkningene av alkohol som kjent er eliminering av sjenanse. ;)

Han kan også ha noen etterhengende følelser for eksen sin, men det er det ofte folk som har og trenger ikke nødvendigvis være et stort problem. Det kan melde seg som et problem hvis de fortsatt er der når dere er i gang med et forhold, men slike etterhengende følelser har en tendens til å forsvinne når man begir seg ut på noe nytt.

Som Dorian sier så varierer også følelsene dag for dag. En dag kan man ikke slutte å tenke på personen, mens en annen dag er personen innom tankene et par ganger i løpet av dagen.

I ditt tilfelle må du slutte å analysere de vage tegnene han gir deg, og heller gå aktivt inn for å finne ut av hvor dere står. Dra det videre, og i værste fall hvis du ikke finner ut av noe mer, så tar du praten med han for å finne ut av hvor han vil.

Du kommer ingen vei av å sitte inne og analysere i hvert fall. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...