hawaii2k Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skal sende inn mobilen jeg kjøpte på MPX grunnet noe trøbbel. Hva er best å sende den i siden i brevet som følger med at en konvolutt ikke strekker? Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ville tro at sånn Boblekonvolutt holder, hvis ikke så er det vel bare å sende den i en liten eske, bare "polstre" innsiden av esken med et eller annet Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Det jeg tenker og, at boblekonvolutt holder. Men blir så usikker når det står at en konvolutt ikke holder, så jeg får vel kanskje lete etter i eske. Lenke til kommentar
Emelina Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Når vi sender telefoner inn på service på jobb bruker vi bobleplast rundt telefonen, og deretter inn i en bobleplastkonvolutt. Dette holder nok fint. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Takk for svar. Da er vel saken biff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå