Suppekatten Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Som evnetittelen sier, så trenger jeg nytt skjermkort litt kjapt, ettersom jeg vil komme i gang med å game MW2 og skal på et lan med et par stykker i desember.Tenkte jeg skulle gå for 5850, ettersom 5870 blir for dyrt, og 4890 blir for dårlig...Noen som har noen ide om hvor jeg kan skaffe det? Alle butikkene på prisguiden har bare forventet leveringstid, men denne blir bare utsatt og utsatt Noen som vet om noen butikker/nettbutikker (helst i norge) som selger det?Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Som evnetittelen sier, så trenger jeg nytt skjermkort litt kjapt, ettersom jeg vil komme i gang med å game MW2 og skal på et lan med et par stykker i desember.Tenkte jeg skulle gå for 5850, ettersom 5870 blir for dyrt, og 4890 blir for dårlig... Noen som har noen ide om hvor jeg kan skaffe det? Alle butikkene på prisguiden har bare forventet leveringstid, men denne blir bare utsatt og utsatt Noen som vet om noen butikker/nettbutikker (helst i norge) som selger det? Heigren Tviler på det du Du må nok evt. vente som meg, eller velge CF. ELLER eventuelt et annet kort Endret 23. november 2009 av Steffenv Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Som evnetittelen sier, så trenger jeg nytt skjermkort litt kjapt, ettersom jeg vil komme i gang med å game MW2 og skal på et lan med et par stykker i desember.Tenkte jeg skulle gå for 5850, ettersom 5870 blir for dyrt, og 4890 blir for dårlig... Noen som har noen ide om hvor jeg kan skaffe det? Alle butikkene på prisguiden har bare forventet leveringstid, men denne blir bare utsatt og utsatt Noen som vet om noen butikker/nettbutikker (helst i norge) som selger det? Heigren 4890 for dårlig? MW2 krever ikkje en dritt! med mindre du skal spille på 2500*1200 og 16x AA, så holder 4890 lenge. Hvordan oppløsning har skjermen du bruker? 4890 i crossfire holder iallefall nok i haugevis med COD:MW2. 4890 fåes sikkert billig på bruktmarkeder og nettbutikker. Endret 23. november 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Som evnetittelen sier, så trenger jeg nytt skjermkort litt kjapt, ettersom jeg vil komme i gang med å game MW2 og skal på et lan med et par stykker i desember.Tenkte jeg skulle gå for 5850, ettersom 5870 blir for dyrt, og 4890 blir for dårlig... Noen som har noen ide om hvor jeg kan skaffe det? Alle butikkene på prisguiden har bare forventet leveringstid, men denne blir bare utsatt og utsatt Noen som vet om noen butikker/nettbutikker (helst i norge) som selger det? Heigren 4890 for dårlig? MW2 krever ikkje en dritt! med mindre du skal spille på 2500*1200 og 16x AA, så holder 4890 lenge. Hva med 5770? ihvertfall støtte for dx11 Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Som evnetittelen sier, så trenger jeg nytt skjermkort litt kjapt, ettersom jeg vil komme i gang med å game MW2 og skal på et lan med et par stykker i desember.Tenkte jeg skulle gå for 5850, ettersom 5870 blir for dyrt, og 4890 blir for dårlig... Noen som har noen ide om hvor jeg kan skaffe det? Alle butikkene på prisguiden har bare forventet leveringstid, men denne blir bare utsatt og utsatt Noen som vet om noen butikker/nettbutikker (helst i norge) som selger det? Heigren 4890 for dårlig? MW2 krever ikkje en dritt! med mindre du skal spille på 2500*1200 og 16x AA, så holder 4890 lenge. Hvordan oppløsning har skjermen du bruker? 4890 i crossfire holder iallefall nok i haugevis med COD:MW2. 4890 fåes sikkert billig på bruktmarkeder og nettbutikker. Mente kke at 4890 er for dårlig for MW2, men at det er et kort som begynner å bli ltt i eldste laget. Dessuten støtter ikke hovedkortet mitt mer en 8x CF, noe sm vil bli litt kjipt. Tror 4890 er bra, men tror det ikke er lenge før man ser frames'a droppe når nye spill kommer ut i første kvartal av 2010 Heigren Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 I verstefall kunne du jo gått for et GTX 275 eller noe hvis det haster... Selvfølgelig er HD 5850 bedre, men. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hva med 5770? ihvertfall støtte for dx11 ja det er det stor vits i nå.. ^^ når det endelig kommer spill som bruker dx 11 begynner vel disse korta å bli søppel. Endret 30. november 2009 av Flacid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå