krassi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei, jeg har en LG E500 som har originalt Windows vista, men som jeg for noen dager siden degraderte til Windows XP. Når jeg installerte XP oppstod det problemer når jeg valgte den vanlige installasjonen. Så jeg kom fram til at eneste måten å fikse dette på var å velge formaterings installasjonen. Dette viste seg å ikke være så lurt, fordi når jeg startet opp pc'en igjen, viste det seg at alle driverene på pc'en var blitt slettet(Tror jeg). Det første jeg gjorde var å søke på Google etter drivere til lg e500, dette fant jeg og lastet dem ned... Jeg installerte dem og restartet pc'en tenkte alt var greit, men det eneste som ble installert var det lokale internettet og ikke det trådløse... jeg har prøvd det aller meste av drivere, for eksempel: - Atheros Client Utility - Realtek nå begynner jeg å tro at det ikke har noe med wlan driveren... Jeg trenger hjelp!!! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Du skal jo ha et recovery disk som følgte med laptoppen som da setter den tilbake til den tilstanded da du fikk den. Er det en grunn til du må ha XP? Vista er jo solid den. Kan jo eventuelt bruke Virtual PC, og installer XP via den. Eller Dual Boot med XP. Endret 23. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Finner du noen trådløse nettverk i det hele tatt? Ved nei: Gå på http://no.lgservice.com/ Klikk "Device Driver" - Product: Notebook - Series: E500/ED500 - OS: Windows XP "Search" Lenke til kommentar
krassi Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Gjorde slik som AvidGamer sa... til ingen nytte mangler fortsatt driveren, så jeg oppdaterte å gjorde alt det windows mente var problemet, uten hell... så nå får jeg se om Youcef's metode fungerer... (burde gjøre det) Å nei, den trådløse tilkoblingen kommer ikke opp i Nettverks- og delingssenter... Endret 24. november 2009 av krassi Lenke til kommentar
krassi Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) JAH!!! Tusen takk for hjelpen :D dere aner ikke hvor lenge jeg har holdt på for en slik fille ting... :woot: FlottFlott Endret 24. november 2009 av krassi Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så flott, men jeg enda fatter ikke hvorfor du går "ned" til XP? Hvorfor? Lenke til kommentar
krassi Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Så flott, men jeg enda fatter ikke hvorfor du går "ned" til XP? Hvorfor? 'for å være helt ærlig, så tenkte jeg at xp ville fungere bedre på pc'en min... Men det jeg kom fram til var at det "sugte" grafikken ble dårligere og internettet gikk tregere... vurderer å gå over til Windows 7, har prøvd beta versjonen. og jeg prøvde den illegale versjonen til en kompis av meg... Windows 7 rocker :D Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ja den er herlig. Men en OEM version koster ikke mye penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå