Slompefisk Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Heisann, da har tiden kommet for å kjøpe min første gamer pc Så har nesten kopiert forslags listen som er her og kommet fram til Dette Vet ikke så mye om data, men litt. skal ikke bestille fra komplett, men var lettest å lage handleliste der Er det noe jeg kan få litt billigere, men fortsatt ikke så dårlig? passer delene sammen? Andre ting jeg burde ha?(har Skjerm og mus) Bruksområde: Gaming stortsett + litt videredigering Endret 23. november 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Heisann, da har tiden kommet for å kjøpe min første gamer pc Så har nesten kopiert forslags listen som er her og kommet fram til Dette Vet ikke så mye om data, men litt. skal ikke bestille fra komplett, men var lettest å lage handleliste der Er det noe jeg kan få litt billigere, men fortsatt ikke så dårlig? passer delene sammen? Andre ting jeg burde ha?(har Skjerm og mus) Jeg er fornøyd med handlelista di jeg.. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fin pc dette der. Må jo ikke ha lydkort ? er jo interigert i hk=) Ruben Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Fin pc dette der. Må jo ikke ha lydkort ? er jo interigert i hk=) Ruben Aha, men hvordan er lyden på de to iforhold til hverandre? Kan hk spille 5.1 lyd? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 kan spille 5,1 lyd ja, så for og spare på pengene så er det ikke et must med lydkort. kommer jo an på om du lager musikk osv. men er nok ikke noe stress og kjøpe det. altså, du får 5,1 lyd på hk Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) kan spille 5,1 lyd ja, så for og spare på pengene så er det ikke et must med lydkort. kommer jo an på om du lager musikk osv. men er nok ikke noe stress og kjøpe det. altså, du får 5,1 lyd på hk Okai, Da sparte jeg de hundre lappene kjøper heller lyd kort når jeg trenger det da. Noen flere tips: O.o Endret 23. november 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Pc'n er da grei. Trykke bestille ? og last opp bilder når du har bygd den<3 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Pc'n er da grei. Trykke bestille ? og last opp bilder når du har bygd den<3 Skal vent til Radeon 5870 er på lager først, og til jeg har litt mer penger, så bli nokk ikke helt enda... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Vil Asus P7P55D EVO være et bedre valg enn det gigabyte hovedkortet jeg har valgt? asus hovedkortet er på tilbud hoss komplett. så jeg lurer på om det er vert prisen på 1200kr? når GIGABYTE GA-P55-UD3 koster rundt 950kr. Er 250 kroner, vert det? Slik ser oppsettet ut Nå Endret 2. januar 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå