MagnusW Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har koblet PS3en min til en HD projektor, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få lyd. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Med kva kabel då? HDMI? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Bruker HDMI fra PS3 til projektor, ja. Men har ordnet det. Bruker den "standard"-kabelen som følger med PS3 og koblet den i en forsterker. Så endret jeg bare innstillingene slik at lyden gikk på den kabelen og ikke HDMI. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Då rekner eg saka som løyst. Hugs å nytte Løst-knappen - då er det mykje enklare å sjå kva som er fiksa, og kva som held fram å vere eit problem Eg har klikka for deg no. Var dette frykteleg gale får du berre sende meg ei melding. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Jeg visste ikke at det var en dedikert løst-knapp engang. Men takk. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikkje så mange som veit det - var ikkje klar over det sjølve heller før relativt nyleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå