Gjest Cat93 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei! Jeg er en jente på 16 år. Jeg er jomfru men ofte kåt. Jeg pleier å ha seksuelle drømmer. Noen ganger er det fullt samleie. Når jeg våkner er det som om det skjer noe der nede. Akkurat som om jeg blir penetrert og jeg greier ikke stoppe musklene mine. Hvorfor er det sånn? Er det flere jenter som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 våte drømmer er ganske vanlig uansett om du er guttt elle rjente. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Wish I had Men selv ikke jeg er så kåt :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bevis på at orgasme utan fysisk kontakt er mogeleg. Lenke til kommentar
Gjest Cat93 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bevis på at orgasme utan fysisk kontakt er mogeleg. Usikker på om det er orgasme. Har jo aldri hatt en, men det føles liksom ikke SÅ flott. Mer som en oppbygging som ikke blir fullført. Litt irriterende :/ Greier heller ikke få noe ut av onanering. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bevis på at orgasme utan fysisk kontakt er mogeleg. Anekdotisk bevis, for så vidt. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Senor Bukkake? Hva faen Men hva er problemet egentlig? er ikke det bare digg da? jeg skulle serr ønske jeg hadde det du har altså, jeg er en kåt liten jævel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bevis på at orgasme utan fysisk kontakt er mogeleg. Anekdotisk bevis, for så vidt. Om det er utført forskning på området veit eg ikkje, men når du har nok anekdoter å ta av så tar eg det som bevis. Lenke til kommentar
Haacan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Usikker på om det er orgasme. Har jo aldri hatt en, men det føles liksom ikke SÅ flott. Mer som en oppbygging som ikke blir fullført. Litt irriterende :/ Greier heller ikke få noe ut av onanering. Har du aldri hatt en orgasme, gjør du en jobb under onaneringen du ikke får betalt for. Slutt med det. Endret 23. november 2009 av Haacan Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bevis på at orgasme utan fysisk kontakt er mogeleg. Anekdotisk bevis, for så vidt. Om det er utført forskning på området veit eg ikkje, men når du har nok anekdoter å ta av så tar eg det som bevis. Hun kan fint ha tatt på seg selv i søvne? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fått orgasme av å hoppe i kaldt vann mange ganger jeg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bevis på at orgasme utan fysisk kontakt er mogeleg. Anekdotisk bevis, for så vidt. Om det er utført forskning på området veit eg ikkje, men når du har nok anekdoter å ta av så tar eg det som bevis. Anekdotiske bevis danner grunnlaget for videre forskning. Lenke til kommentar
Gjest Guest_morn_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er en gutt på 20 år og jeg har opplevd slik "sex i søvne" som du kaller det mange ganger. Og utfallet i drømmen styrer alltid utfallet for kroppen min i den virkelige verden. Om jeg får orgasme i drømmen, får jeg også orgasme i virkeligheten. Om jeg har sex i drømmen, men ikke holder på lenge nok på til at jeg kommer (i drømmen), kommer jeg heller ikke i virkeligheten. Litt skummelt om man sover over hos noen eller sovner i godstolen i stua. Har heldigvis ikke skjedd...enda... Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Opplevd slike drømmer flere ganger, jeg. Håper alltid de skal gjenta seg! (hørt om en som hadde lært seg å styre sexdrømmene sine, og hadde hatt noen av sine beste seksuelle opplevelser i søvne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg