Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg ta mer kontakt?

Anbefalte innlegg

'heisann.

jeg har møtt ei jeg kunne tenkt meg å starte et forhold med, men i min lille verden er dette komplisert.

bakgrunnshistorie: hu bor ca 1,5 time med bil unna.(dette kan virke som katalysator med resten)

vi har funnet på diverse ting i ca 6 -8 uker. ca 1 dag i uken. når vi er sammen har vi det bra begge to, og jeg har fått hint tidligere om at hun liker meg.

men.

greia er at hun har aldri kontaktet meg, er dødt helt til jeg kontakter henne. (ca 1 gang i uken, og planla da å treffes en senere i uken)

er hun bare sjenert? eller jeg vet hun er sjenert.. er hun SÅ sjenert?

vi snakker jo bra sammen når vi er i samme rom.

samleie har skjedd både edru og i fylla, og hun kysser tilbake hvis jeg prøver å kysse henne.

ville det ikke vært normalt (for henne) å være over frykten for å ta kontakt?

hun har og sagt i fylla at hun hadde en annen i siktet før hun traff meg, og ikke kontaktet han mer.

men vet ikke om hun husker å ha sagt det (hu ble ganske full i løpet av kvelden)

og der ligger greia... hu "kontaktet" ikke han mer..

er det pga avstanden at hu ikke vil mase?

nå er det en uke siden sist jeg var der. skal jeg ta kontakt igjen? vil ikke mase hvis hun hinter om at vi ikke burde ha kontakt?

vurderer å droppe hele greia, men når vi er sammen har vi det så bra, så vil ikke helt gi opp enda,, tror jeg.

noen som har borti noe liknende?

hilsen en som kanskje tenker litt for mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jo hende hu ikke er interessert. Men det er ikke det første jeg ville tenkt. Hvis hu ikke vil være med deg kan hu jo si at det ikke passer. Hvis hu avlyser tre ganger vil jeg si at det er gankse sikkert at hu ikke er interesert. Men sånn som du besriver`a så tror jeg heller hu er litt lat. Dessuten har det blitt et fast mønster at du tar iniativet. Jeg ville spurt`a rett ut om hva hu tenker om dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...