Thanatos Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hallo! Har bestilt meste parten av delene til ny PC nå... MEN, skjermkortet jeg skulle ha kommer ikke inn på komplett før litt over ei uke... Derfor lurer jeg på om Hercules 3D Prophet 9500PRO 128MB DDR - AGP, ATI 9500PRO, TV-Out, Retail er no bra! Trenger hjelp fort! :wink: Lenke til kommentar
hart Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Spørs hva du skal bruke det til. Når det kommer til Ytelse/pris er det en bra deal... Sapphire kortet er billigere og vel nesten identisk (bygget av ATI begge med SGRAM brikker, skal ikke 100% garantere denne påstanden), men det var vel dette kortet du opprinnelig tenkte på å kjøpe.... Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hercules kortet er fett, og ser fett ut ! Klar anbefalning... kun noen hundre poeng under 9700pro kortet mitt i 3dmark... Konge pris/ytelse ! Lenke til kommentar
trumic Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ville ha sletta orderen å heller bestillt dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl i stedet. Et kort som er klart bedre til bare 50 kr ekstra. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ja det er bra Men hvis eg var deg så hadde ikke eg kjøpt det med tanke på spill som kommer.. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ja det er bra Men hvis eg var deg så hadde ikke eg kjøpt det med tanke på spill som kommer.. Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Eller man kan gomle stav ?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå