Gå til innhold

liker du limited editions? hvilke er de beste?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg bare lurer på hva dere syntes om limited editions av spill. jeg liker de veldig godt, spesielt om det er steelbooks og en DVD med. før call of duty modern warfare 2 prestige edition ble kjent var halo 3 legendary edition det kuleste jeg hadde sett. men night vision brillene som er med i modern warfare 2 pakken er stilige.

 

post-144975-1258997997_thumb.jpg

 

post-144975-1258998024_thumb.jpg

 

har dere noen stilige limited editions?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker overhodet ikke special/limited editions. Den største grunnen er eksklusiv DLC som bare følger med spill i begrenset opplag, som gir en følelse av at det normale spillet liksom ikke er komplett.

 

Enig. Skrekk eksemplet er Assassins Creed 2, med mange forskjellig utgaver. Og tilogmed forskjellige limited editions. Vil jeg ha flere oppdrag eller ekstra bane...? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg prøver å la være å kjøpe dem. Ser aldri sånne making-of-DVD-er eller bryr meg noe særlig om konsept-bøker uansett. Men av og til sitter det en jævel på venstre skulder som hvisker meg i øret at det bare er en hundrings ekstra, og så sitter jeg der med matbokser og bobbleheads og jakkemerker og jeg vet ikke hva.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

flott om dere som har kan liste opp deres limited editions og ta bilder av de å poste dem, jeg skal prøve å få det til snart.

 

mine til nå er:

halo 2 limited edition, kommer i steelbook tror jeg det kalles, men en DVD som viser hvordan de lagde spillet.

 

halo 3 limited edition, ikke steelbook som halo 3, men et metallcover som man kan åpne fra begge sider, med ei design bok tror jeg og en disk med ekstramateriell. jeg angrer på at jeg ikke kjøpte legendary edition. da fikk man med en hjelm, ekstra DVD (mer enn i heroic), men helt vanlig plastcover.

 

hjelmen prøver jeg å få tak i, så om du har en å selge eller kjenner noen som ahr det så ta kontakt.

 

halo wars limited edition, kommer med spillet i steelbook. har stilig design på begge sidene av coveret. det følger ei comic bok med, og noe annet rask.

 

jeg skal ha splinter cell conviction i limited http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5...65/m/3741044108 og halo reach om det kommer i limited edition.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
hjelmen prøver jeg å få tak i, så om du har en å selge eller kjenner noen som ahr det så ta kontakt.

 

Ikke for å være slem eller noe, men du skulle ha tatt turen til GameStop i Ski :p Vi hadde for mange Legendary Editions. Ingen ville ha dem, selv når de kostet 200kr mindre enn bare spillet. Vi ble tilslutt kvitt dem ila. julesalget i fjor, 147kr...

 

On Topic!

Limited Editions jeg har som jeg kommer på i farten:

 

PC:

WoW Burning Crusade

WoW Wrath of the Lich King

Age of Conan

Warhammer Online

Guild Wars Factions

Guild Wars Nightfall

Frontlines Fuel of War

Dawn of War II

 

Konsoll:

Call of Duty Modern Warfare 2 (Prestige)

Call of Duty World at War

Tekken 6 (Ikke den med arcade stick)

Dragon Age: Origins

Battlefield Bad Company

Killzone 2

Need for Speed Most Wanted

Need for Speed Carbon

 

Er sikkert fler også, men det var disse jeg kom på nå uten å måtte rote rundt i skap :p Så ja, jeg er fan av collector editions/limited editions, men de må liksom være noe for det lille ekstra. Steelcover er kult da, de koster jo som regel det samme som den vanlige. Ellers så er vel (MMO)RPG spill de flinkeste til å lage collector editions. Får liksom en stor eske :D med litt random godsaker.

Lenke til kommentar
@KingArms kan du poste bilder? spessielt av cod MW2. funker brillene bra?

 

Jeg skal prøve å få tatt litt bilder ila kvelden. Når det gjelder brillene så funker de vel best til det de er laget for, utstilling. Altså de funker fett om kvelden, selv i total mørke pga IR lampen. Skal skaffe meg et IR filter til SureFire lykta mi og teste om rekkevidden vil bli litt bedre. Ser helt greit ut mot 100m, men veldig liten sikt til siden, opp og ned (som er helt normalt som regel med NVG, men kanskje litt liten sikt med disse), men det største minuset er vel størrelsen. De er svære!

Lenke til kommentar

Jeg har Assassins Creed 2 white edition, jeg synes boksen og figuren var ganske kul og liker sånne limited ting selv om jeg ikke alltid får tak i:(

 

Til dere som har Assassins Creed 2 White edition, fikk dere også med 2 koder? jeg fikk med 2 koder, den ene funket å bruke på spillet for den låste opp den kirken mens den andre koden var ugyldig:(

Lenke til kommentar

Klarte ikke å finne MGS Blu-Rayen :( Lurer på hvor den ble av...

cimg1992.jpg

 

og litt av det jeg skrapte sammen. Jeg tror jeg ga vekk Guild Wars til en kamerat siden jeg ble lei av det, men skal se om jeg kan få tilbake de for noen bilder. CoD World at war tingen har blitt borte, den var uansett lame. Det var en sånn "feltflaske" i noe metall, men du kunne ikke drikke av den -.- så den var bare til pynt, og ingen fin pynt :p

 

Edit: Skulle vært med en Frontlines T-shirt her også, men den var på vask.

 

cimg1989p.jpg

Endret av KingArms
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er det noen her som har prøvd nattsyn brillene som er med MW2 prestige edition?

 

 

 

 

her er halo 2, halo 3 og halo wars. navnet på bildet ble litt stilig for halo nerder 3343.jpg

 

halo 2 coveret kjennes best ut av dem. halo wars har stilig desing, men det kjennes ganske svakt ut. hengslene på halo 3 virker ikke helt stabile.

 

post-144975-1260291059_thumb.jpg

 

post-144975-1260291086_thumb.jpg

 

post-144975-1260291126_thumb.jpg

 

post-144975-1260291160_thumb.jpg

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Den Halo 3 limited edition boksen dukka opp i postkassa i dag :D

 

Vurderer forresten og bestille Halo 2 steelbook. Sikkert et veldig dumt spørsmål, men vil det fungere på en xbox 360?

 

 

ja halo 2, og halo 1 funker på xbox 360.

 

hvor bestiller du fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...