Gjest Killergirl Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg vil be med ham jeg har et spesielt godt øye til! Men hvordan skal jeg gjøre det? Jeg vil ikke finne på noe alt for store greier, for det virker på meg som han er ganke kresen på aktivitetene sine. Jeg tenkte at jeg kunne si: "Kunne du tenke deg å finne på noe med meg en gang?" Og hvis han sier ja så kan jeg si: "hva kunne du tenkt deg å gjøre?" Jeg kan eventuelt legge på: "Vil du spise? Eller gå på kino? Jeg har hørt om en bra film som går nå". Hva synes dere om dette? Helst svar så konkret som mulig hva jeg burde si. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvor gamle er dere? Hadde vært en fordel å vite ja. Men Kino er ikke noe spesielt seriøst synes nå jeg. Så det er en fin aktivitet å spørre om han blir med på. Det er jo noe både venner og kjærlighetspar kan gjøre. Du kan spørre om han lyst til å bli med på Kino en dag? Du burde kanskje ha sett på hva slags filmer som går etc. Så du ikke driter deg ut med at det ikke går noe som han kan like. Ikke legg så mye bak det. Da er det mindre sjans for at du skremmer han bort. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Killergirl Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg er 20 år, han er 23 Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er 20 år, han er 23 Tror du han liker deg? I så fall så er det brennede likegyldig hva du ber han med på, da svarer han ja uansett? Du kan jo prøve det for å teste ut om han er interessert? Hvis du ikke vet kan du jo spørre han hva han kunne tenke seg? Film hjemme hos en av dere er kanskje bedre enn kino, da får man jo pratet! Snart vinter; dra i alpinanlegget er alltid en vinner hvis dere kjører snowboard etc. Finnes mye man kan gjøre, det kjedeligste er kanskje en vanlig slapp date med middag osv... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 "Hei, har du lyst å finne på noe en dag, meg og deg?" "Ja, hva tenkte du?" "Jeg tenkte ikke noe spesielt, men vi kan alltid ta en kaffe eller spise lunsj? Hvilken dag passer?" Badabing. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 "Hei, har du lyst å finne på noe en dag, meg og deg?""Ja, hva tenkte du?" "Jeg tenkte ikke noe spesielt, men vi kan alltid ta en kaffe eller spise lunsj? Hvilken dag passer?" Badabing. Steffypants is full of win. OT: Det er faktisk så enkelt som det Dorian sier. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå