Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når skal jeg gi meg?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan skal jeg gjøre det da?

"Hei, lyst å finne på noe en dag? Tenkte vi kunne ******"

Er ikke så veldig komplisert.

Er det meningen det skal stå "Knulle" der eller var det bare en: "Insert X aktivitet her"?

Hvis det fungerer så skal jeg prøve det :new_woot:

Lenke til kommentar

Spurte du om han ville være med sånn brått rett ut? Sa han nei fort med en gang? Om det er tilfelle så kan svaret ha vært en slags refleks handling. Da er det bare å spørre igjen en annen gang, og kanskje bygg litt opp føre du spør og ikke si det helt brått og uventet.

Lenke til kommentar
Det jeg gjorde var enkelt og greit "Om du har tid en dag, kunne vi tatt en kopp te"

Verre er det ikke :)

Funket for meg for 2 dager siden :D

Jeg har aldri i hele mitt liv blitt bedt ut på te! Kommer du fra England? :p

hahaha

Nei, jeg er Norsk. Men hun liker ikke kaffi :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke turt å ta noe mer iniativ enda :p

Spurte han enda en gang om han skulle være med ut med oss andre. Han sa igjen nei. Trodde kanskje han ville sagt ja andre gangen... Men er usikker på hvor mye han ser på meg for tida. Han så i hvert fall mer på meg før. Men kanskje fordi jeg alltid ser etter? Han ser ikke mer en 1-3 ganger på meg lenge når han tror jeg ikke ser det.

Lenke til kommentar
Har du ikke lest hva de andre skrev i tråden? Spør om han vil være med deg ut, ikke om han vil være med dere ut.

Men jeg tør ikke! Jeg planlegger og planlegger. Men med en gang jeg ser ham eller hører ham så tørr jeg ikke. Jeg bare greier det ikke... :( Det er så vanskelig! Og vi snakker ikke spsielt godt sammen (jeg er så redd for å drite meg ut eller være masete). Jeg er så redd for at han misliker meg!

Lenke til kommentar

Hva har du å tape? Om du ikke tar sjangser så vinner du heller aldri! Om han sier nei, så får det heller være. Hvordan tror du folk blir sammen? Alle er redd for å bli avvist, men det betyr ikke at man ikke skal prøve. De aller fleste har opplevd en situasjon som ligner din minst et par ganger i livet, ikke tro det er noe verre for deg en for andre. Allt sitter i hodet dit. Om du går inn for å snakke med han, så er det bare å bestemme seg for å gjøre det. Vet at det ikke er så lett, men du må bare prøve. Hva har du å tape?

Lenke til kommentar

Bare gjør det. Ikke tenk, bare gå bort og spør. Mann deg opp på forhånd hvis du trenger det. Jeg hadde sannsynligvis også svart nei om ei jeg hadde sansen for spurte om jeg ville blitt med en gjeng ut. Ville håpet mye mer på at hun spurte kun om oss to. Ikke bare la være å være redd for hva han vil svare, men ikke tenk noe på det i det hele tatt!

Den eneste "pushen" jeg kan gi deg fra her jeg sitter er: "GO, GO, GO!"

Lenke til kommentar
Har du ikke lest hva de andre skrev i tråden? Spør om han vil være med deg ut, ikke om han vil være med dere ut.

Men jeg tør ikke! Jeg planlegger og planlegger. Men med en gang jeg ser ham eller hører ham så tørr jeg ikke. Jeg bare greier det ikke... :( Det er så vanskelig! Og vi snakker ikke spsielt godt sammen (jeg er så redd for å drite meg ut eller være masete). Jeg er så redd for at han misliker meg!

Ikke tenk bare gjør!

Lenke til kommentar
Hva har du å tape? Om du ikke tar sjangser så vinner du heller aldri! Om han sier nei, så får det heller være. Hvordan tror du folk blir sammen? Alle er redd for å bli avvist, men det betyr ikke at man ikke skal prøve. De aller fleste har opplevd en situasjon som ligner din minst et par ganger i livet, ikke tro det er noe verre for deg en for andre. Allt sitter i hodet dit. Om du går inn for å snakke med han, så er det bare å bestemme seg for å gjøre det. Vet at det ikke er så lett, men du må bare prøve. Hva har du å tape?

Det kan bli ganske kleint på jobben, tenker jeg. Vi er ikke så mange og han må jo fortsette å møte meg på jobben. Men jeg forstår tegninga. Jeg SKAL prøve. Jeg må jo det, for jeg virkelig tilber ham og alt ved ham

Lenke til kommentar

Det kan bli ganske kleint på jobben, tenker jeg. Vi er ikke så mange og han må jo fortsette å møte meg på jobben. Men jeg forstår tegninga. Jeg SKAL prøve. Jeg må jo det, for jeg virkelig tilber ham og alt ved ham

Hvis du noen gang bestemmer deg for å gi opp, kan du jo si det rett ut til han som et siste forsøk:p

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...