Gjest Girl89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg er foreska i denne kjempeinadvente og usikkre gutten. Jeg tror kankjse han liker meg, han ser hele tida på meg. Men han røver å skjule det. Jeg tror ikke han veit at jeg er helt gal etter ham. Vi jobber sammen. Etter jobben drar noen ganger noen av oss ut og tar en øl eller to. Jeg spurte ham om han skulle være med. Han sa nei. Betyr dette at han ikke liker meg? Hvis han likte meg ville han vel grepet sjansen til å være mer sammen med meg?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det betyr ikke nødvendigvis nei nei. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kan jo være han skulle spille world of warcraft eller noe? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kanskje han hadde andre planer den dagen.. be han ut på en date eller no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvis han er inadvent så er det jo ikke rart han sa nei Spør om han vil være med å finne på noe med bare deg en dag da Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ser meg enig med det Blendik sier, verd et forsøk. Lenke til kommentar
Gjest Girl89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvis han er inadvent så er det jo ikke rart han sa nei Spør om han vil være med å finne på noe med bare deg en dag da Hvordan skal jeg gjøre det da? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tjaaa Kan spørre han rett ut om han vil være med ut en tur, på kaffe elns. Eller spørre om han er på Facebook og ta litt bedre kontakt over der, siden han er inadvent så åpner han ser kanskje bedre over nette. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvordan skal jeg gjøre det da? "Hei, lyst å finne på noe en dag? Tenkte vi kunne ******" Er ikke så veldig komplisert. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det jeg gjorde var enkelt og greit "Om du har tid en dag, kunne vi tatt en kopp te" Verre er det ikke Funket for meg for 2 dager siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 hei, vil du være med se film?/ta en kaffe/drikke te/gå en tur/spise middag eller lignende Det er vel en måte å gjøre det på. Kanskje du finner en som passer bedre for deg Lenke til kommentar
Gjest Girl89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Takk for flotte svar! Nå er det bare å tørre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kommer til å gå kjempebra! Heier på deg Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bare å tørre er 9/10 av jobben. tror jeg .... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Han sa nei. For å vera ærleg så trur eg fyren er lost case. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 For å være ærlig så synes jeg det var en bastant påstand etter å ha lest fem setninger om ham på et forum. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis han er usikker og innesluttet, er det sannsynlig at han har en slags form for sosial angst. Da er folkemengder og sosiale sammenkomster skremmende. Jeg tror med andre ord at han takket nei siden det var flere som skulle ut, og ikke minst fordi dere skulle ut. Responsen ville kanskje blitt annerledes dersom det hadde vært snakk om å være sammen på tomannshånd. Spør om han vil gå en tur sammen med deg etter jobb. Gjerne hvis dere jobber sent en kveld. Da tror jeg det er mere sannsynlig at han vil takke ja, ettersom han bare har en person å forholde seg til. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Prat med ham. Begynn med ting som er jobbrelatert. Enkle setninger til å begynne med. Be om jobbrelatert hjelp. Hvis han blir irritert så er han ikke interessert. Hvis han springer det han kan, så er det mulighet. Gutter ser på jenter uansett. Vi liker det. Kanskje han er interessert, men prøver å la vær siden han vil bli rakettforsker og må fokusere på skolegang. Eller ikke vet om du også liker å spille data hele natten. Endret 24. november 2009 av Erigon Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du skal ikke gi deg før det er smertelig klart at han ikke er intressert. Ingenting er over før det er over. At han sa nei til et tilbud en dag trenger ikke bety noe som helst annet enn at han hadde planer den dagen. Selv om man liker en person godt, så er det ikke alltid man kan slippe alle planer, og bli med på første som blir foreslått. Det kan være utallige grunner til at han sa nei den gangen, og er absolutt ikke en grunn til at du skal gi opp. Fortsett med flørting, og spør han om han vil finne på noe en dag. Er ikke værre en det. Lykke til Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kan jo være han skulle spille world of warcraft eller noe? hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå