Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når skal jeg gi meg?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Jeg er foreska i denne kjempeinadvente og usikkre gutten. Jeg tror kankjse han liker meg, han ser hele tida på meg. Men han røver å skjule det. Jeg tror ikke han veit at jeg er helt gal etter ham. Vi jobber sammen. Etter jobben drar noen ganger noen av oss ut og tar en øl eller to. Jeg spurte ham om han skulle være med. Han sa nei. Betyr dette at han ikke liker meg? Hvis han likte meg ville han vel grepet sjansen til å være mer sammen med meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis han er inadvent så er det jo ikke rart han sa nei :p Spør om han vil være med å finne på noe med bare deg en dag da :)

Hvordan skal jeg gjøre det da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

hei, vil du være med se film?/ta en kaffe/drikke te/gå en tur/spise middag eller lignende :)

Det er vel en måte å gjøre det på. Kanskje du finner en som passer bedre for deg :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hvis han er usikker og innesluttet, er det sannsynlig at han har en slags form for sosial angst. Da er folkemengder og sosiale sammenkomster skremmende. Jeg tror med andre ord at han takket nei siden det var flere som skulle ut, og ikke minst fordi dere skulle ut. Responsen ville kanskje blitt annerledes dersom det hadde vært snakk om å være sammen på tomannshånd. Spør om han vil gå en tur sammen med deg etter jobb. Gjerne hvis dere jobber sent en kveld. Da tror jeg det er mere sannsynlig at han vil takke ja, ettersom han bare har en person å forholde seg til.

Lenke til kommentar

Prat med ham. Begynn med ting som er jobbrelatert.

Enkle setninger til å begynne med.

Be om jobbrelatert hjelp. Hvis han blir irritert så er han ikke interessert.

Hvis han springer det han kan, så er det mulighet.

Gutter ser på jenter uansett. Vi liker det. :yes:

Kanskje han er interessert, men prøver å la vær siden han vil bli rakettforsker og må fokusere på skolegang. :wow:

Eller ikke vet om du også liker å spille data hele natten.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Du skal ikke gi deg før det er smertelig klart at han ikke er intressert. :) Ingenting er over før det er over. At han sa nei til et tilbud en dag trenger ikke bety noe som helst annet enn at han hadde planer den dagen.

Selv om man liker en person godt, så er det ikke alltid man kan slippe alle planer, og bli med på første som blir foreslått.

Det kan være utallige grunner til at han sa nei den gangen, og er absolutt ikke en grunn til at du skal gi opp. Fortsett med flørting, og spør han om han vil finne på noe en dag. Er ikke værre en det. :)

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...