Knife Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hei! Jeg driver med vektløfting, 3 ganger i uken. Ofte hard. Hva kosthold anbefaler dere? Høy kabro? Lav Karbo? Eller hva? Egentlig tenker jeg at lavkarbo er for feite folk som har lyst å miste litt fett, mens høy karbo er for folk som har lyst å gå opp i vekt. Endret 23. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Spis det du skal ha av protein og fett, så bare fyller du opp med karbs til du når det du skal ha av kcal. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Den der var smart - Tror jeg skal ligge på %45 protein, %25 fett og %30 karbs. Men jeg synes det er ekstremt store mender protein, %45 av min totale kcal inntakk er jo 350g. Vet du hva jeg bør få i meg? 2x g per kg? Og fett da? Endret 23. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Tarzan99 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den der var smart - Tror jeg skal ligge på %45 protein, %25 fett og %30 karbs. Men jeg synes det er ekstremt store mender protein, %45 av min totale kcal inntakk er jo 350g. Vet du hva jeg bør få i meg? 2x g per kg? Og fett da? Et lite tips bare: Om du har lyst på se noen huritg effekt, kan du gjøre som dette (om du har råd)Kjøp en mnd. behold med Skip Anabolic Mega Pak. Pluss 1000 mg E vitamin. En pk. ginseng forte. Og gå på apoteket, og bestill Arnica - D30. Tre tabletter under tungen på morgenen, og tre under tungen 30 min før trening. Kun èn dag i uken med Arnica. Test dette en mnd, om du ikke har gjort det før. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hva hjelper de forskjellige tingene da? Har dog ikke tenkt på noe forte resulater og så miste det, men en grei kosthold og lang varige resulateter er jeg fornøyd med Endret 26. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå