Kaplan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har en minnepinne på 4GB, filsystem fat32. Jeg hadde en mappe med bilder på denne, som jeg slettet i går. I dag fylte jeg minnepinnen nesten helt til randen (~95%) med mp3-filer. Finnes det noe som helst håp om å kunne redde bildene? Jeg vet det går an å fa tilbake data som er slettet, men data som er overskrevet? I så tilfelle er jeg ute etter en oppskrift...... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nei, det er umulig. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Nei, det er umulig. Det var det jeg fryktet. Takk for svar. Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Du kan jo gjøre et forsøk med Get Data Back for FAT. Evt. PhotoRec Endret 23. november 2009 av johome Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Slikt kan man gjøre hvis filer er slettet eller filsystemet er korrupt. Men når filene er overskrevet er det fysisk umulig å få tilbake data, de eksisterer ikke. Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ok, da er det vel bare å glemme det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå